فرمانده انتظامی گناوه گفت: از ابتدای سال تا کنون در مجموع ۹۰ درصد از سرقت‌ها منجر به کشف شده است.

۹۰ درصد از سرقت‌ها در گناوه منجر به کشف شده استسرهنگ حسین احمدی در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته ناجا  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: در حوزه جرایم خشن دو فقره قتل در سال جاری داشتیم که یکی از آن‌ها در اول مرداد ماه رخ داد و با حضور به موقع ماموران انتظامی در صحنه جرم, در کمتر از ۴ ساعت با کنترل محور‌های خروجی قاتل دستگیر به مقامات قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی گناوه ادامه داد: مورد دیگر قتل در شهریور ماه اتفاق افتاد که چون مدارک قوی در صحنه وجود نداشت در مرحله اول هویت قاتل مشخص نشد، اما با تلاش و پیگیری‌های مستمر همکارانمان در پلیس آگاهی در نهایت پس از گذشت یک ماه, قاتلی که تنها ۱۷ سال داشت به همراه شخصی دیگر, به جرم معاونت در قتل با انگیزه سرقت,  شناسایی و پس از اعتراف به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

وی افزود: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ۶۱ طرح در قالب طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، راههای ارتباطی و نقاط پیرامونی در مبارزه با موادمخدر اجرا شد که در این خصوص کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۲ درصد افزایش دارد.

احمدی گفت: در حوزه راهنمایی و رانندگی و ترافیکی با تلاش همکارانمان در پلیس راهور و آموزش‌های که در مدارس, مساجد, ادرات دولتی صورت گرفته است , همچنین با همکاری شورا و شهرداری و اصلاح هندسی نقطه حادثه خیز در سطح شهرستان شاهد کاهش ۷۵ درصدی تصادفات منجر به فوت از ابتدای سال تا کنون هستیم.

سرهنگ احمدی با بیان این که ۱۰ هزار و ۸۰۹ تماس تلفنی مردم با پلیس ۱۱۰ در سال جاری برقرار شده است گفت: تعداد تماس‌ها در مقایسه با سال گذشته ۳۱ درصد رشد دارد که این موضوع نشان از اعتماد و همکاری مردم به نیروی انتظامی است.

وی افزود: ۲۸۸ پرونده به دایره مشاوره‌ای کلانتری ارجاع شد که ۷۶ درصد از آن‌ها با اقدام‌های مشاوره‌ای منجر به سازش شد.

انتهای پیام/م

نشست خبری به مناسبت هفته ناجا

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.