شهردار تهران در حکمی سید سعید راد را به عنوان مدیر عامل جدید سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری منصوب کرد.

سید سعید راد مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمدعلی افشانی شهردار تهران در حکمی با اشاره به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده «سید سعید راد» و با استناد به مصوبه هیات مدیره سازمان، وی را به عنوان مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار منصوب کرد.

شهردار تهران در حکم صادره با اشاره به تحقق اهداف «شهر زیست پذیر و شهروند مشارکت پذیر»، بهره گیری از استعداد و توانمندی نیرو‌های شهرداری تهران برای خدمات رسانی مفید و موثر به شهروندان تهران را مورد تاکید قرار داد.

همچنین در حکم مدیر عامل جدید سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، بر تنظیم مجموعه سیاست‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات این سازمان بر اساس اسناد فرادست و مصوب و برنامه شهردار تهران برای اداره شهر با هماهنگی هیات مدیره سازمان و در چارچوب قانون و رعایت حقوق مردم تاکید شده است.

گفتنی است؛ «سید سعید راد» که دارای مدرک مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران و متخصص MBA است، از نیرو‌های مجموعه شهرداری تهران بوده و پیش از این مسئولیت معاونت برنامه ریزی، بازاریابی و توسعه شرکت شهروند را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
اهل کجا هستن
Iran (Islamic Republic of)
علی سلمانی
۲۲:۲۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
ایشان واقعا در طی سال های ورود تغیرات بزرگی انجام دادند هم در عرصه مدیریت و هم در نظارت
امیدوارم مدیرانی با تخصص برای همه ارگان ها در نظر گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
شاهین عبدی
۱۹:۱۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
جای بسی تاسف است، آقای راد که خود را به عنوان یک فرد اهل مطالعه در زمینه مدیریت معرفی کرده، در بدو ورود با ندانم کاری دست به کاهش درآمد کارکنان زحمت کش سازمان گذاشت
آخرین اخبار