وطن پور گفت: حمایت های مالی وزارت بهداشت از گسترش مرکز رشد فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ادامه خواهد داشت.

حمایت مالی از گسترش مرکز رشد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ادامه داردبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وطن پور مدیرکل فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، درباره تکمیل و تجهیز مرکز رشد فناوری این دانشگاه که در محل جدید، درحال اجراست، افزود: با توجه به اینکه دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی قطب طراحی و تولید تجهیزات توانبخشی و اندام مصنوعی در کشور محسوب می شود، تاکنون اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و تجهیز محل جدید مرکز رشد فناوری به این دانشگاه اختصاص داده شده است تا شرکت های دانش بنیان و فناور وابسته به این مرکز رشد، بتوانند با امکاناتی بهتر و بیشتر، فعالیت های خود را گسترش دهند.

وی تاکید کرد: متناسب با پیشرفت کار پروژه، بودجه و حمایت های مالی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل فناوری سلامت وزارت بهداشت همچنین در پاسخ به سوالی در ارتباط با تنوع رویدادهای مربوط به طراحی و تولید تجهیزات پزشکی و توانبخشی در کشور و هماهنگی بین آن ها، گفت: اداره کل فناوری سلامت وزارت بهداشت تمامی رویدادهای مربوط مانند اینوتک، ایده بازار، فن بازار و جشنواره مرتبط با تولید تجهیزات پزشکی و توانبخشی را مدیریت می کند.

وی افزود: نکته مهم این است که هر یک از این رویدادها با هدفی مشخص و برای گروهی از افراد که در بخش طراحی و تولید تجهیزات نقش دارند، برگزار می شود. ایده پردازان، طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران این بخش می توانند از هر کدام این رویدادها، در جهت پیشبرد فعالیت های خود استفاده کنند.

در ادامه محمدتقی جغتایی مشاور وزیر بهداشت در امور توانبخشی، گفت: وزارت بهداشت آماده حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور در حوزه طراحی و ساخت تجهیزات توانبخشی است.

جغتایی ادامه داد: وزارت بهداشت آماده حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور در حوزه طراحی و ساخت تجهیزات توانبخشی است.

وی افزود: هدف وزارت بهداشت، جلب همکاری دستگاه های دیگر مانند جمعیت هلال احمر، بنیاد شهید و امور جانبازان، دانشگاه ها و بخش خصوصی است تا با هماهنگی و همکاری یکدیگر و حمایت و نظارت دولت بتوانیم نیازهای جامعه، بخصوص افراد با نیازهای ویژه را مرتفع کنیم.

انتهای پیام /

حمایت از شرکت های دانش بنیان در حوزه ساخت تجهیزات توانبخشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار