دهمرده نماینده مردم زابل به صورت مشروط از پاسخ‌های اردکانیان وزیر نیرو درباره حل مشکلات استان متبوعش قانع شد.

نماینده زابل مشروط از پاسخ‌های وزیر نیرو قانع شدبه گزارش خبرنگار مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در صحن علنی امروز یکشنبه( 15 مهرماه) مجلس شورای اسلامی بررسی سؤال حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل از رضا اردکانیان وزیر نیرو درباره اقدامات وزارت نیرو در خصوص مقابله با تبخیر و رسوب‌گذاری سدهای ایران در دستور کار صحن علنی قرار گرفت.

گفتنی است، پس از پاسخ های اردکانیان  دهمرده گفت که از پاسخ های وزیر قانع نشده است اما اگر وی قول مردانه می دهد که مشکلات استان سیستان و بلوچستان را حل کند، از رأی‌گیری انصراف می‌دهد، وزیر هم قول داد مشکلات این استان را مورد بررسی قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۷
و اما بریم به بحث سد و سد سازی وارد شویم .
صنعت سد سازی خوب و کار آمد میباشد و یک سد به تنهایی کاربرد فراوان و چند منظوره دارد .در بحث قبلی به نیمه بیابانی اشاره شد . و کشور ما از روز اول در تاریخ 1-1-1 مشکل آبهای سطحی داشته و به این خاطر سیستم قنات راه اندازی شد . این از نبوغ ایرانی جماعت بر میامد . بادگیر و کانال کشی و قنات و .... .
اولین کار سد جلوگیری از حجمه آبهای سطحی میباشد و بعدی تقسیم آب یک سال به تمام سال آبی و تولید برق و ....
الان فقط یکی از کارها را انجام میدهد و آن هم جلوگیری از حجوم آبهای سطحی میباشد .
باقی کارهای آبرسانی توسط حفر چاه و قنوات و کانالهای آبرسانی میسر میباشد .
کار تزریق آب به زیر سطح زمین و لایه های زیر سطحی زمین امکان پذیر است .
همان سد ها را داریم و به کار خود ادامه میدهند و فقط هزینه حفر کانال و قنات به سیستم ما اضافه شده است . دقیقا همان کاری را که باید قبل از انقلاب انجام میدادند .
والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۷
بنام خدا
اول یک آب شیرین کن بزنید . نترسید هم مسابقه گازی داریم و هم آب آزاد زیاد داریم . انرزی اتمی و راکتور هم داریم . لوله 100 اینچی آب شیرین نیاز داریم . مثل باقی کشور هایی که بیابان برهوت هستند . لازمه یک کشور بیابانی و نیمه بیابانی و فلات قاره ایی یک یا چند دستگاه آب شیرین کن میباشد . در قرار دادهای بین المللی این قضیه دکر نشده است و کشور سوئد و ایران و عراق یم سهم مساوی از مصرف هیدرو کربور و تولید کربن دارند اما نباید به اینصورت باشد . بسم الله ....
آخرین اخبار