سرپرست تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت:آقای نادری از مربیان حاضر در لیگ فوتبال ساحلی یک سر و گردن بالاتر است و تعداد ملی پوشان تیم گواه این ادعاست.

نادری از مربیان حاضر در لیگ فوتبال ساحلی یک سر و گردن بالاتر استسرپرست تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت:  امسال لیگ، لیگ بسیار سختی بود ۱۲ تیم برای اولین بار زیر نظر سازمان لیگ به رقابت پرداختند و تا این هفته که یک هفته مانده به پایان لیگ است تمامی تیم‌ها پا به پای ما آمدند، اما این ما بودیم که توانستیم با درایت کادر فنی نتایج خوبی را کسب کنیم و آن چیزی که لیاقت بازیکنان و هوادارانمان بود را به دست آوریم.

اکبر فرید بیان داشت:بازیکنان تقریبا از اواخر بهمن ماه تمرینات را شروع کردند اگر چه شرایط سخت جوی در استان برقرار بود اما پا پس نکشیدند و خوشبختانه به آن چیزی که می خواستیم رسیدیم و نتیجه رضایت بخشی را به ارمغان آوردیم, این نتیجه حاصل رنج و تلاش کادر فنی و بازیکنان بود.

وی گفت:ما انتخاب‌های خوبی برای مهره چینی در تیم پارس جنوبی داشتیم. آقای نادری چند سالی به عنوان بازیکن در تیم فوتبال ساحلی حضور داشت و اکنون تقریبا ۲ سال است که به عنوان کمک آقای مسیگر کار می کند.

فرید ادامه داد: نمی‌خواهم در بحث فنی ورود کنم، اما به طور جد میتوانم بگویم که آقای نادری و آقای مسیگر از علل اصلی موفقیت تیم بودند؛ و اگر بازی ما را دنبال کنید یکی از فنی‌ترین تیم‌های فوتبال ساحلی را داشتیم.

وی افزود: از زمانی که آقای نادری و آقای مسیگر تیم را بستند، تیم ما کاملا از لحاظ تاکتیکی و فنی قوی شده است؛ و نسبت به دو سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

مدیر تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت:تعداد بالای ملی پوشان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی مایه افتخار ما است. این که از ۸ ملی پوش تیم پارس جنوبی  ۴ نفر از آنان بومی هستند نیز نشان از جایگاه این ورزش در استان دارد.

فرید گفت: امیدوارم آقای نادری یکبار دیگر به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شود. زیرا که نادری تمام عمرش را برای فوتبال ساحلی بوشهر گذاشته است و افتخارات زیادی را در رده‌های مختلف برای پارس جنوبی به ارمغان آورده است و ما مدیون آقای نادری هستیم که آینده تیم ما را تضمین می‌کند.

انتهای پیام/م

۴ بازیکن بومی در تیم ملی فوتبال ساحلی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.