استاندار کرمانشاه گفت:با توجه به تغییرات مدیریتی کشور عراق در حال حاضر منتظر موافقت نخست وزیر این کشور با بازگشایی مرز خسروی هستیم.

استان کرمانشاه آماده میزبانی از زوار حسینی/منتظر تعیین تکلیف مرز خسروی هستیمهوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تمهیدات دستگاههای دولتی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمام تمهیدات و پشتیبانی‌های لازم برای تردد زوار اربعین از استان کرمانشاه فراهم شده است و این استان آماده میزبانی از این عزیزان است.

استاندار کرمانشاه افزود: از اسفندماه گذشته اقدامات و زیرساختهای مناسبی برای برگزاری مراسم اربعین آغاز شده و در حال حاضر هم منتظر تعیین تکلیف بازگشایی مرز خسروی هستیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای شهر اسلام آباد تا مرز خسروی شرایط برای تردد زائرین مهیا شده است, گفت: در صورت مخالفت با بازگشایی مرز خسروی هم تمهیدات لازم برای رفت و آمد زائرین اندیشیده شده است.

بازوند با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه‌های مناسبی در خصوص  برگزاری مراسم اربعین بین ایران و عراق تنظیم شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات مدیریتی کشور عراق در حال حاضر منتظر موافقت نخست وزیر این کشور با بازگشایی مرز خسروی هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار