مسئول مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابورگفت : هفته ملی کودک فرصت مغتنمی است تامسئولین با بچه‌های شهر دیدار کنند و از خواسته‌های ایشان آگاهی پیدا کرده و تلاش کنند تا دنیایی دوست داشتنی برای کودکان فراهم شود.

برگزاری هفته ملی کودک در نیشابورزهره اکبر آبادی مسئول مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور در گفتگو باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛گفت: بازدید بیش از ۷۰۰ دانش آموز از مرکز و اجرای فعالیتهایی، چون قصه گویی، نمایش فیلم، کاردستی، حضور در مدارس و اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری، برگزاری نشست انجمن ادبی مهتاب از جمله برنامه‌های مرکز در این هفته است.
 
وی ادامه داد: از دیگر برنامه های این هفته درمرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور، برپایی نمایشگاه هنر‌های تجسمی با عنوان ساخت و ساز شامل آثار اعضاء مرکز در کارگاه‌های نقاشی و سفالگری و کاردستی، برگزاری مسابقه نقاشی و دلنوشته با همکاری سازمان آتش نشانی، برگزاری ویژه برنامه آینده سازان همراه با مسابقه قصه گویی ویژه اعضاء می باشد .

 اکبر آبادی افزود:  ۴۰ عنوان فعالیت در زمینه‌های کارگاه سفال، نقاشی، خوشنویسی، قصه‌گویی، شعرخوانی، کتابخوانی نمایش فیلم  در این مراکز انجام می‌گیردکه ویژ ه کودکان ۷ تا ۱۶ سال می‌باشد .
 
مسئول مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابورگفت: امیدوارهستیم کودکان نیشابوری با عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر و با بهره مندی از امکانات و برنامه‌های این مراکز به رشد و بالندگی و پرورش توان و استعداد‌های خود در زمینه‌های مختلف همت بگمارند .
 
انتهای پیام //س.ح
 

اعلام برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور در هفته کودک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.