سید وحید غیاثی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال الماس شهر قم در لیگ دسته اول فوتسال ایران معرفی شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛نتایج ضعیف و شرایط روانی حاکم بر تیم فوتسال الماس شهر قم سبب شد تغییری زودهنگام در نیمکت این تیم رخ دهد و بهرام وفایی جای خود را به سید وحید غیاثی داد.

تیم فوتسال الماس شهر قم که در لیگ دسته اول فوتسال ایران حضور دارد از ۳ بازی خود در این رقابت‌ها ۲ تساوی خانگی و یک شکست خارج از خانه دارد و شرایط درونی این تیم نیز طی هفته‌های گذشته تهی از آرامش و دچار درهم گسیختگی بوده است.

بر این اساس، بهرام وفایی سرمربی تیم فوتسال الماس شهر قم تصمیم به کناره گیری از سمت خود گرفت و از سوی مدیریت تیم الماس شهر در پی توافق با سید وحید غیاثی، این مربی که فصل گذشته هدایت تیم آتلیه طهران قم در لیگ برتر فوتسال را بر عهده داشت سرمربی الماس شهر شد.

نکته قابل توجه این که غیاثی در ابتدای آغاز تمرینات تیم الماس شهر در تابستان امسال نیز به عنوان سرمربی تیم الماس شهر معرفی شد و حتی در تمرینات اولیه این تیم نیز حضور یافت اما به دلیل شرایط موجود و پاره‌ای اختلاف نظرها تصمیم گرفت خیلی زود از ادامه کار به عنوان سرمربی این تیم دسته اولی صرف نظر کند.

وحید غیاثی در سال‌های اخیر در نیمکت تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی فوتسال ایران حضور داشته است و به صورت توام هدایت تیم آپکو پارس در لیگ برتر فوتسال امید را هم بر عهده دارد.

انتهای پیام/ت

خداحافظی بهرام وفایی از تیم فوتسال الماس شهر قم

برچسب ها: ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار