فرماندار قصرشیرین از کشف و ضبط یک محموله قاچاق گوجه فرنگی در مرز خسروی از توابع این شهرستان با هوشیاری ماموران هنگ مرزی خبر داد.

محموله قاچاق گوجه فرنگی با هوشیاری ماموران هنگ مرزی کشف شدبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مرادعلی تاتار   گفت: این کالای کشف شده شامل حدود 10 تن گوجه فرنگی است که سودجویان قصد داشتند به شکل غیرمجاز آن را از طریق مرز خسروی از کشور خارج کنند. 

وی اظهارداشت: قاچاقچیان ردیف زیرین این کامیون را گوجه فرنگی و اطراف و روی آن را پیاز جا سازی کرده بودند که با رصد و هوشیاری نیروهای هنگ مرزی ، موفق به خروج این محموله کالای ممنوع از کشور نشدند. 

وی بیان کرد: نیروهای هنگ مرزی قصرشیرین پس از کشف این کالای قاچاق ، نسبت به توقیف کامیون و تشکیل پرونده برای متخلفان اقدام کردند که پرونده این متخلفان برای سیر مراحل قضایی و صدور حکم نهایی به دستگاه قضا ارسال شد. 

به گفته فرماندار قصرشیرین ، قرار است اقلام کشف شده با قیمت تعادلی بین مردم توزیع شود. 

تاتار گفت: با دستور وزیر صنعت معدن و تجارت ، صادرات سیب زمینی ، خوراک دام و طیور و گوجه و رب گوجه فرنگی از 20 مهر ماه تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.

هفته گذشته نیز 2 محموله قاچاق شامل 20 تن گوجه فرنگی و سیب زمینی از 2 کامیون در مرز سومار کشف و با قیمت تعادلی بین مردم قصرشیرین توزیع شد.

انتهای پیام/

 

توزیع 20 تن گوجه فرنگی و سیب زمینی بین مردم قصرشیرین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.