سومین کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس از امشب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سردار قاسمی، دبیر کنگره شهدای خراسان جنوبی در سومین کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس گفت: هدف از انجام این مراسم زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا و پراکنده کردن عطر شهدا است.
وی افزود: ۲۸ کنگره استان را مدیران اجرایی شهرستان دارند اداره می‌کنند و سپردن کار به جوانان از برنامه‌های اساسی کنگره شهدا بود.
دبیر کنگره شهدا در ادامه گفت: بیش از ۲۸۰ تیم جمع اوری مطالب و خاطرات شهدا خدمت خانواده شهدا اعزام شدند و بخش عمده خاطرات آن‌ها جمع آوری شد.


وی با بیان اینکه ۲۰۰ برنامه تلویزیونی و بیش از ۶۰ فیلم کوتاه بلند در حال تهیه است، اعلام کرد: دو جشنواره بزرگ نوشتن ۲ هزار کتاب جیبی تبلیغ شد و جشنواره تولید فیلم کوتاه نیز انجام می‌شود.

سردار قاسمی با بیان اینکه اکثر یادواره‌ها مردمی است، گفت: بازسازی مزار شهدای گمنام و المان‌های شهری دفاعی و ارزشی در حال تهیه و اجرا است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و مسئول ستاد اجرایی سومین کنگره سرداران و ۲۲۱ شهیدشهرستان طبس نیز در این مراسم گفت: تمام شهر طبس برای برگزاری این یادواره بسیج شدند..

طلایی مقدم با بیان اینکه هدف از برگزاری این مراسم ها و یادواره ها شناختن راه شهدا است،افزود: حوادث اخیر و خون شهدای هسته ای و دیگر شهدا نیز به حقانیت نظام جمهوری اسلامی شهادت می دهند.

انتهای پیام/ب


سردار قاسمی گفت:یادواره شهدا مردمی هستند

برچسب ها: شهدا ، کنگره ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.