عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران گفت: هزینه 16 هواپیمای خریداری شده که به کشور وارد شده‌اند، به صورت نقدی پرداخت شده و برای دیگر هواپیماها هم پولی به عنوان پیش پرداخت داده نشده است.


هزینه 16 هواپیمای وارد شده به کشور نقدی پرداخت شده است/تحقیقات از قرارداد خرید هواپیماها توسط وزارت راه همچنان ادامه داردسید ابوالفضل موسوی نایب رئیس اول کمیسیون عمران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به طرح تحقیق و تفحص از چگونگی قراردادهای وزارت راه و شهرسازی برای خرید بوئینگ و ایرباس در مجلس، گفت: این موضوع را در هیئت رئیسه کمیسیون عمران  با حضور مسئولان مربوطه بررسی می‌کنیم و تحقیقات ما همچنان ادامه دارد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: تاکنون سه جلسه با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور سرمایه‌گذاری و مدیر عامل شرکت هما برگزار شده و توانستیم برخی مدارک را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: ما در کمیسیون عمران بیشتر بر روی سه بند قرارداد که مربوط به نحوه خرید، تعداد هواپیماهای تحویل گرفته شده، اینکه چند هواپیمای دیگر باید به ما تحویل می‌دادند و ... بحث و بررسی کردیم.

موسوی تاکید کرد: هزینه 16 هواپیمای خریداری شده که به کشور وارد شده‌اند، به صورت نقدی پرداخت شده و برای دیگر هواپیماها هم پولی به عنوان پیش پرداخت داده نشده است.

نایب رئیس اول کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: روند بررسی تحقیق و تفحص از چگونگی قراردادهای وزارت راه و شهرسازی برای خرید بوئینگ و ایرباس در کمیسیون تا رسیدن به نتیجه نهایی و شفاف شدن برخی مسائل ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار