کواکبیان: مشکل تولید کنندگان لوازم ورزشی، گرانی مواد اولیه است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: گله تولید کنندگان این است که هنوز مجبورند به نرخ قدیم محصولاتشان را عرضه کنند.

کواکبیان: مشکل تولید کنندگان لوازم ورزشی قیمت فروش لوازمشان و گرانی مواد اولیه استمصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات ورزشی در مورد این نمایشگاه و دغدغه ی تولید کنندگان لوازم ورزشی گفت: هفدهمین نمایشگاه تجهیزات ورزشی برگزار شد و توانستیم از بعضی از غرفه های فعال در این نماشگاه بازدید کنیم. در بخش تولید لوازم ورزشی، تولید کنندگان  مشکلاتی داشتند که با ما در میان گذاشتند. گله تولید کنندگان این بود که آنها هنوز مجبورند به نرخ قدیم و با همان پانزده درصد افزایش قیمت سالیانه محصولاتشان را عرضه کنند در حالی که هزینه های تولید در این مدت افزایش پیدا کرده است.

او اد امه داد: مشکل دیگر آن است که اگر قیمت فروش بالا برود مصرف کنندگان دیگر از این لوازم استقبال نخواهند کرد. با مسئولان وزرات صنعت، معدن و تجارj و وزارت ورزش این موضوع را در میان گذاشتیم تا برای این تولید کنندگان فکری بکنند و حمایتشان کنند.

کواکبیان در مورد برنامه ی مجلس برای رفع مشکلات تولیدکنندگان گفت:  بحث کلانی در مورد تولید  داخلی کشور وجود دارد و یکی از زیرشاخه های آن تولید لوازم ورزشی است. ما تا جایی که توان داریم و در کنترل ما است سعی می کنیم چوپ هایی که لای چرخ تولید داخلی وجود دارد را برداریم تا تولیدکنندگان با خیال راحت تر به کشورشان خدمت کنند.

او در مورد مدال آوران کشوررمان در بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: مدال آوری ورزشکاران کشورمان در بازی های پاراآسیایی جاکارتا راتبریک عرض می کنم. از همین جا اعلام می کنم در صحن علنی مجلس، کمیته ورزشی کمیسیون فرهنگی و فراکسیون فرهنگی ورزشی هر کاری از دستمان بر بیاید برای رفع مشکلات این قهرمانان انجام می دهیم تا این ورزشکاران در آینده ورزش قهرمانی کشورمان درخشش بیشتری  داشته باشند.


بیشتر بخوانید:

منوچهری: محیط زیست رکن سوم المپیک است/چندین برنامه برای اولین جشنواره ورزش و محیط زیست در نظر گرفته ایم

ماجرای پاداش‌های سکه‌ای ورزشکاران با ضریب ۴ / تعویقِ تقدیر به مدت یک سال!

طرف قرارداد فدراسیون جهانی، وزارت ورزش است


انتهای پیام/

صحبتهای کواکبیان در حاشیه نمایشگاه بین المللی تجهیزات ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار