مدیرکل شیلات استان کرمانشاه از عرضه تمامی گونه‌های آبزیان در قالب یک بازارچه خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه افضلی مدیرکل شیلات استان کرمانشاه از عرضه تمامی گونه‌های آبزیان در قالب یک بازارچه خبر داد و گفت : 52 غرفه ازاین بازارچه تاکنون تحویل داده شده است.

وی گفت : اداره‌کل شیلات استان کرمانشاه اقدام به برگزاری یک بازارچه عرضه آبزیان (ماهی‌های گرمابی، سردآبی ودریایی) کرده است.

به گفته مدیرکل شیلات استان کرمانشاه، این بازارچه توسط یک سرمایه‌گذار بخش خصوصی تا یک ماه دیگر تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

وی کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌گران را هدف از ایجاد این بازارچه دانست و افزود: زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای این بازارچه در حال تکمیل است به گونه‌ای که تاکنون 52 غرفه تحویل داده شده است.

افضلی با اشاره به پخت انواع آبزیان در کنار این بازارچه عرضه، تصریح کرد: قیمت مناسب و کیفیت بالا از مزایای عرضه آبزیان در این بازارچه است.

وی گفت : غذاهای دریایی با اخذ مجوزهای لازم از دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در حاشیه این بازارچه پخت می‌شود.

وی از پروژه پرورش ماهی در قفس به عنوان یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی یاد کرد و گفت: پرورش ماهی در قفس در سدهای مخزنی غیرشرب گاومیشان سنقروکلیایی، زاگرس گیلان‌‌غرب، شهدای گمنام سرپل‌ذهاب، سد قصرشیرین می‌تواند جایگاه استان را در پرورش آبزیان ارتقا دهد .

 

 

انتهای پیام/د

قیمت مناسب و کیفیت بالا از مزایای عرضه آبزیان دربازارچه

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.