مجتهد فعال توئیتری و افشاگر اسرار آل‌سعود فاش کرد ولیعهد عربستان کسانی را که در قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی دست داشته و یا به نحوی از این موضوع اطلاع دارند، ربوده و ناپدید کرده است.

مجتهد: بن سلمان هر کسی را در قتل خاشقجی دست داشته است، ناپدید می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المیادین، "مجتهد" افشاگر اسرار آل‌سعود در حساب توئیتری خود فاش کرد محمد بن سلمان ولیعهد عربستان کسانی را که در قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی دست داشته‌اند و یا به نحوی از این موضوع اطلاع دارند، ربوده و ناپدید کرده است.

به گفته وی، 15 نفری که همزمان با حضور خاشقجی در کنسولگری عربستان به این کنسولگری رفتند، بازداشت شده‌اند. خالد بن سلمان (برادر ولیعهد و سفیر سعودی در آمریکا که به دستور بن سلمان از آمریکا بازگشته) نیز به این زودی به واشنگتن بازنمی‌گردد.

مجتهد همچنین گفت سایر افراد مرتبط با پرونده جمال خاشقجی، [از سوی بن سلمان] ملزم به ماندن در منزل شخصی شده‌اند و سعود القحطانی (مشاور دیوان سلطنتی و یکی از متهمان) نیز سه روز است که در توییتر غیبت دارد.

جمال خاشقجی از روز سه‌شنبه (دهم مهر) که به منظور دریافت مدارک موردنیاز برای ثبت ازدواجش وارد کنسولگری عربستان در استانبول شد، دیگر هرگز رؤیت نشده است.

مقامات ترکیه معتقدند که او در داخل کنسولگری، شکنجه شده و به قتل رسیده است. رسانه‌های ترکیه‌ای نیز می‌گویند به شواهدی دست یافته‌اند که نشان می‌دهد خاشقجی در داخل ساختمان کنسولگری کشته شده و جسد او [برای انتقال به خارج از ساختمان] قطعه قطعه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۰۸:۴۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
همه این مسایل با پول حل میشه....به هر حال برای آمریکا هنوز زود هست که بخواد این گاو شیرده رو سر ببره....همه کشورهای مدعی سهمشون رو که گرفتن بیخیال میشن و تمام....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
بن سلمان.وقتی ازش پرسیدند ممکنه کار ایران باشه گفت نه کارایران نیست
Netherlands
یک ایرانی
۲۱:۲۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
از یک دیکتا تور مورد حمایت یک لات جها نی بیش از این انتضاری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
بعداونایی که اونا را ناپدید میکنن همینطور جلو بره یکباره نوبت خود سلمونه که ناپدیدبشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
بعداونایی که اونا را ناپدید میکنن همینطور جلو بره یکباره نوبت خود سلمونه که ناپدیدبشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
لایک داری
آخرین اخبار