مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: بدنبال افزایش میزان سرمایه گذاری در استان و توسعه واحدهای تولیدی فعال موجود، شهرک صنعتی شماره ۲ توسعه می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، موسی کنعان پور، مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل که در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان اردبیل سخن می گفت افزود: گزارش کامل زیست محیطی تغییر کاربری محدوده اطراف شهرک صنعتی شماره ۲ بررسی و تصمیم گیری می شود.

وی با بیان اینکه طرح های اشتغال زا با اولویت اول و نظر مساعد و بر اساس گزارش زیست محیطی بررسی می شود از تصویب تغییر کاربری برای رفع موانع اجرای ۸ طرح در جلسه امروز این کارگروه خبر داد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل اظهار داشت: مساحت این شهرک بیش از 600 هکتار است و مهم ترین واحدهای صنعتی استان در این شهرک صنعتی استقرار یافته اند که بر این اساس توسعه و تکمیل زیرساخت های لازم برای این شهرک به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

کنعان پور با بیان اینکه در مجموع احداث و توسعه 15 شهرک و ناحیه صنعتی استان در دستور کار است، افزود: توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی استان از جمله اولویت های اصلی این شرکت برای استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی است تا ضمن رونق تولید، اشتغالزایی بیشتری در شهرک ها ایجاد شود.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای واحدهای صنعتی از تلاش مسئولان برای حل این مشکلات خبر داد و گفت: برق مصرفی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان رشد 22 درصدی داشته که نشانگر توسعه و پویایی صنعت است.

انتهای پیام/ح

تصویب تغییر کاربری برای رفع موانع اجرای ۸ طرح در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.