رئیس فدراسیون بوگس گفت: عنقایی یکی از سه گزینه نایب رئیسی فدراسیون بوکس است و تا چند روز آینده نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

ثوری : عنقایی به عنوان نایب رئیسی فدراسیون بوکس انمتخاب نشده استبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  پس از انتشار خبر استتعفای ناصر طالبی از نایب رئیسی فدراسیون بوکس ، صبح امروز خبری مبنی بر اینکه حسین اوقانی از سوی اکبر احدی سرمربی تیم ملی به عنوان نایب رئیس به فدراسیون معرفی شده و حسین ثوری نیز با این گزینه موافقت کرده است  ، منتشر شد .  این گزینه در ظاهر انتخاب شده  هیچ رزومه ی ورزشی ندارد. 

در این راستا حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد : خبرگزاری که این خبر را منتشر کرده اسم این شخص را به اشتباه بیان کرده است . حسین عنقایی یکی از سه نفر گزینه های نایب رئیسی فدراسیون بوکس است که هنوز انتخاب نشده است . 

او افزود: ما سه گزینه در نظر داریم که اسامی را اعلام نمی کنیم و خواهان آن هستیم که بهترین شخصی که بتواند کمک بیشتری به بوکس کند  را انتخاب کنیم. متاسفانه این خبر را کذب است و ایشان انتخاب نشده است بلکه گزینه ها در حال بررسی هستند و تا چند روز دیگر اعلام خواهد شد . به هیچ عنوان حسین عنقایی از سوی اکبر احدی معرفی نشده است.

همچنین اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس به خبرنگار ما گفت : من حدود یک هفته است که به فدراسیون سر نزده ام و  بنده  حسین اوقانی را به فدراسیون به عنوان نایب رئیس فدراسیون بوکس معرفی نکرده ام .


بیشتربخوانید :

 روزبهانی: انتظارات از فدراسیون بوکس بالا است

استکی: مربی خارجی برای تیم ملی بوکس جوانان می‌آوریم

مظاهری: برترین‌ها برای حضور در مسابقات انتخاب می‌شوند


انتهای پیام /

تکذیب نایب رئیسی حسین عنقایی در فدراسیون بوکس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار