صدور روادید برای افزون بر پنج هزار زائر اربعین حسینی در آذربایجان غربی

رییس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی از ثبت نام بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر زائر اربعین حسینی در سامانه سماح خبر داد.

محمدرضا ندیری رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ با اشاره به این که بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر زائر اربعین حسینی آذربایجان غربی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند گفت: از این تعداد افزون بر ۵ هزار نفر روادید دریافت کرده اند و ویزای دو هزار و ۵۰۰ نفر نیز در محله صدور می‌باشد.

 

وی ادامه داد: ۳۶ دفتر خدمات زیارتی مجاز به صورت دایمی و موقت در استان آماده ثبت نام زائرین اربعین حسینی می‌باشند که از این تعداد ۳ دفتر خدمات زیارتی به صورت موقت در شهر‌های نوشین شهر، چالدران و شاهین دژ فعال می‌باشند.

 

رئیس سازمان حج و زیارت استان با بیان اینکه ثبت نام از زائران اربعین حسینی تا سه روز مانده به اربعین ادامه خواهد داشت افزود: مرز مهران برای خروج زائران استان آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است و در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

 

ندیری مبلغ ثبت نام برای اخذ ویزای اربعین سید و سالار شهیدان را ۲۳۴ هزار ۸۷۵ تومان عنوان کرد و افزود: این مبلغ برای صدور ویزا و ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی دریافت می‌شود و زائرانی که پیش از این افزون بر این مبلغ پرداخت کرده اند میزان پرداخت اضافی آنان به بعد از اربعین حسینی به حسابشان عودت داده خواهد شد.

 

وی همچنین هشدار داد: زائران اربعین حسینی فقط از طریق مراکز مجاز و سامانه سماح اقدام به اخذ ویزا کنند.
انتهای پیام/ح


صدور روادید برای زائران اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.