رئیس مجتمع آموزش عالی و فنی مهندسی شهرستان اسفراین گفت: ۲۵۰ دانشجوی مجتمع آموزش عالی و فنی مهندسی اسفراین در مراکز صنعتی مشغول کار هستند.

اشتغال ۲۵۰ دانشجوی فنی مهندسی اسفراین در مراکز صنعتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از بجنورد؛  حیدری رئیس مجتمع آموزش عالی و فنی مهندسی شهرستان اسفراین گفت: ۲۵۰ نفر از دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی به صورت پاره وقت در مجتمع فولاد و لوله گستر اسفراین مشغول به کار هستند.

وی افزود: مجتمع آموزش عالی شهرستان اسفراین از سال ۹۱ با جذب ۶۰ دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد و امروز بیش از ۲ هزار دانشجو در ۱۳ رشته کارشناسی و کاردانی در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.

حیدری گفت:: با تصویب سند آمایش این مرکز آموزشی در شهریور ماه امسال با توجه به صنعتی بودن شهرستان اسفراین از این پس رشته‌های آموزشی فنی و مهندسی در آن توسعه خواهد یافت.

وی گفت: هم اکنون ۸۰ درصد دانشجویان مجتمع آموزش عالی وفنی مهندسی اسفراین ، غیر بومی و ۲۹۰ نفر دانشجوی دختر هستند.
وی از افتتاح خوابگاه دختران خیّر ساز تا پایان امسال در استان خبر داد و افزود: این خوابگاه که در بیش از ۲ هزار مترمربع در چهار طبقه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و با یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام / ب 

اشتغال بیش از ۲ هزار دانشجو مهندسی در مراکز صنعتی خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.