معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از انعقاد ۱۴۳ قرارداد جدید سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهران خاکساری معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: ۱۴۳ قرارداد جدید سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فارس بسته شده است که در مقايسه با مدت مشابه پارسال از رشد دو برابري برخوردار است.

خاکساری اظهار کرد: در نیمه نخست امسال بیش از ۲۵ هکتار زمین، در قالب این قرارداد‌ها به سرمایه گذاران واگذار شده است.

وی افزود: شهرک‌های صنعتی بزرگ شیراز، اوز فیروزآباد، لار، ده فاضل نی ریز، سپیدان ۳، سنگ نی ریز و اقلید ۱ به ترتیب بیشترین آمار قرارداد‌های منعقد شده را در مدت یاد شده به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: صنایع غذایی، سلولزی، کانی غیر فلزی و شیمیایی به ترتیب بیشترین متقاضی ایجاد واحد‌های جدید صنعتی را به خود اختصاص داده اند.

خاکساری با بیان اینکه این شرکت در بخش زیرساختی با ایجاد ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی در سراسر استان، نقش مهمی دربسترسازی به منظور استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی ایفا کرده است، گفت: در حال حاضر از بیش از هفت هزار و ۲۷۰ هکتار اراضی در اختیار این شهرک پنج هزار و ۳۰۰ هکتار آن عملیاتی و سه هزار و ۵۰۰ هکتار نیز زمین صنعتی و با فراهم بودن زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی در همه شهرستان‌های استان فارس، امکان سرمایه گذاری در بخش صنعت فراهم شده است.

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: این واحد‌ها با سرمایه گذاری افزون بر هزار میلیارد ریال ساخته و با بهره برداری از آن‌ها برای ۸۵۰ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.
انتهای پیام/ر

رشد دو برابری انعقاد قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک صنعتی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.