دبیر جبهه انقلاب فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد:

اعزام 700 زائر از استان در پیاده روی اربعین با مشارکت استان قدس رضوی

دبیر جبهه انقلاب فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد از اعزام 700 زائر از استان به پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

اعزام 700 زائر از استان در پیاده روی اربعین با مشارکت استان قدس رضوی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ستار هدایت خواه در نشست هماهنگی برپایی آیین معنوی پیاده روی اربعین گفت: هر سال به صورت متمرکز وبا مشارکت خیران و آستان قدس رضوی در قالب کاروان فطرس بیش از 600 نفربه عتبات عالیات اعزام می شوند.
دبیر جبهه انقلاب فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد افزود: امسال درآیین معنوی پیاده روی اربعین حدود 700 نفر در سامانه آستان قدس رضوی به عنوان زائر و خادم یارثبت نام و به کشور عراق اعزام می شوند. 
وی ادامه داد: علاوه بر 6 موکب در شهرستانهای بهمئی، باشت، و گچساران ، 7 موکب دیگر از کهگیلویه وبویراحمد نیز درکشورعراق به زائران این مراسم معنوی خدمات ارائه می دهند.

 هدایتخواه اضافه کرد:2 کامیون حامل کالاها و اقلام مورد نیاز موکب ها شب گذشته به کشور عراق اعزام شد و قرار هست به زودی اقلام دیگری نیز به این موکب ها ارسال می شود.
وی با بیان اینکه در هفته های گذشته 3 پیاده روی نمادین اربعین از امامزاده عبدالله (ع)، به سمت امامزاده مختار(ع)، و امامزاده حسن(ع) برگزارشد گفت: پیاده روی نمادین اربعین فردا جمعه از ساعت 7 صبح ازمیدان جهاد به همراه برنامه های فرهنگی و با سخنرانی آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.
مدیرکل صدا وسیمای مرکز یاسوج هم با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین تداوم پیام عاشورا است و زمینه اعزام زائران هم برای زیارت، جهاد و هم انتقال پیام عدالت در مقابل جبهه ظلم و استکبار فراهم است گفت: گروههای خبری و مستندساز در مسیر پیاده‌روی و عراق مستقر هستند و از ابعاد مختلف این حماسه تصویر، فیلم و خبر تهیه می کنند.
یوسف افشارنیا افزود: سازمان صدا وسیما در زمینه ارائه خدمات و وسایل نقلیه به زائران امادگی کامل دارد.
همچنین در این نشست اداره کل تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه،سپاه، و سازمان حج و زیارت برای هرچه باشکوه برگزار شدن آیین معنوی پیاده روی اربعین اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/غ

 پیاده روی نمادین اربعین حسینی در یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.