مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین گفت:در شش ماهه اول سال ۸۰ کلاس آموزش قرآن در رشته های مختلف در قاین برگزار شده است.

 حجت‌الاسلام احمد علیپور، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: با توجه به سرکشی و بررسی‌های به عمل آمده در شش ماهه اول سال ۹۷ مؤسسات و خانه های قرآنی عملکرد خوبی را به‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان و اوقات فراغت داشته‌اند که قابل تقدیر است.

وی افزود: بیش از ۸۰ کلاس آموزش قرآن در رشته های روخوانی و روانخوانی، حفظ جزء و کل قرآن کریم، تجوید، صوت و لحن، مفاهیم، نقاشی و.. . در تابستان امسال برگزار شده که با استقبال چشمگیر خانواده ها جهت ثبت نام فرزندان روبه‌رو شده است.

حجت‌الاسلام  علیپوربا اشاره به اینکه محافل قرآنی از دستاوردهای دینی انقلاب اسلامی است که باعث سلامت روانی جامعه و فضای معنوی می‌شود افزود: تلاوت آیات الهی، زمینه‌ساز تقوای الهی در انسان است،

 مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین با بیان اینکه تمام اقشار جامعه می‌توانند با پیروی از این کتاب الهی از لغزش و گناه مصون باشد. اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های قرآنی در سطح شهرستان باعث شکوفایی استعدادهای قرآنی همچنین ایجاد اشتیاق و علاقمندی به قرآن کریم در بین قشر جوان و نوجوان خواهد شد.

انتهای پیام/ ط آ

محافل قرآنی از دستاوردهای دینی انقلاب اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.