مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس از تحویل ۴۵ دستگاه خودروی خدماتی به دهیاری‌های استان فارس خبر داد.

تحویل ۴۵ دستگاه خودروی خدماتی به دهیاری‌های فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید کمال پاک فطرت مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس گفت: اعتبار هزینه شده برای تامین ۴۵ دستگاه خودروی خدماتی برای دهیاری‌ها، بیست میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: ۸۰ درصد از کل اعتبار هزینه شده برای تامین این خودرو‌ها از طریق سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و ۱۵ درصد نیز از محل مشارکت دهیاری‌های فارس بوده است.

پاک فطرت ادامه داد: با تحویل این خودروها، جمع‌آوری زباله در بخشی از روستا‌های استان فارس با استفاده از روش‌های مناسب و بهداشتی انجام خواهد شد.

عنایت‌الله رحیمی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس نیز گفت: تمام فعالیت‌های اداره کل امور روستایی و شورا‌ها با تلاش دهیاران به نتیجه خواهد رسید.

رحیمی گفت: با توجه به تعداد زیاد دهیاری‌ها در استان فارس، یک زنجیره خدمت رسانی قوی تشکیل شده که بازوی قدرتمند دولت و معتمدان مردم محسوب می‌شود.

معاون استانداری فارس، جمع‌آوری و دفع بهداشتی زباله را یکی از مسائل مهم در روستا‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد که با تامین این خودروها، شاهد بهبود روند خدمت رسانی در این بخش باشیم.

عبیری معاون زیربنایی اداره کل امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس نیز یادآور شد که اکثر دهیاری‌های با جمعیت بیش از ۵۰۰ نفر، تاکنون یک خودرو اعم از تراکتور، بیل بکهو یا وانت دریافت کرده‌اند.
انتهای پیام/ر

تحویل خودرو‌های خدماتی به دهیاری‌های فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار