حجت الاسلام اژه ای گفت: به منظور مقابله با اخلالگران اقتصادی، ضرورت دارد هر شخصی که جرمش در دادگاه مشخص شد سریعاً حکمش اجرا شود.

لزوم اجرای سریع احکام اخلالگران اقتصادیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در بیست و چهارمین جلسه کمیته قضایی شرق کشور با بیان اینکه دشمن پس از ناامیدی از تهدیدات نظامی، معیشت مردم را هدف قرار داده است، خاطر نشان کرد: نظام سلطه با توسل به جنگ اقتصادی در توهم دستیابی به نیات شوم خود در مقابله با نظام اسلامی برآمده است.

وی یاد آور شد: دشمن با به کارگیری دو بازوی جنگ اقتصادی و جنگ روانی به صورت توأمان در صدد اخلال در نظام اقتصادی کشور برآمده است که همین موضوع لزوم مقابله بی امان با مفسدین اقتصادی به عنوان عوامل دشمن را می‌طلبد.

سخنگوی قوه قضاییه با اعلام این مطلب که امروز قدرت نظامی ایران نه تنها در مقایسه با دهه نخست انقلاب اسلامی بلکه در شاخص پیشرفت و توسعه حتی با سال گذشته نیز قابل مقایسه نیست، افزود: توان دفاعی کشور سبب شده است رژیم غاصب صهیونیستی در خصوص ادامه حیات نامشروع خود احساس خطر نماید و صلابت نظام اسلامی و امنیت فراگیر در کشور، ترامپ و آمریکای جهانخوار را نگران کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای تأکید کرد: یکی از وظایف مهم دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی مقابله با هر نوع فساد و امر خلاف قانون است که موفقیت در این موضوع همچون همیشه، همراهی مردم را می‌طلبد.

وی افزود: دشمن می‌خواهد که معیشت مردم را تحت فشار قرار دهد و در مقابل باید کاری کنیم که مردم در رفاه بیشتری باشند و در همین راستا و به منظور مقابله با اخلالگران اقتصادی ضرورت دارد هر شخصی که اتهامش روشن و جرمش در دادگاه مشخص شد سریعاً حکم وی اجرا شود.

این مسئول عالی قضایی با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت‌ها و کمک مردم برای مقابله با فساد، قاچاق و مبارزه با کسانی که در نظام اقتصادی و ارزی ما اخلال می‌کنند، استفاده شود، اظهار کرد: پرونده‌هایی در خصوص تخلفاتی که در گمرک صورت گرفته در دست داریم که برخی از آن‌ها احکامشان هم صادر شده است، اکنون نیز پرونده‌هایی در دست بررسی وجود دارد. برخی پرونده‌های استان هرمزگان نیز در دادگاه‌های ویژه‌ای که اخیراً تشکیل شده در تهران رسیدگی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای با یادآوری این مطلب که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تمامی دیدار‌های خود بر روحیه جهادی و صبر تأکید می‌کنند، اظهار کرد: یگانه راه عبور کشور از این مرحله تاریخی، تلاش بی وقفه و حمایت از تولید ملی است.

معاون اول قوه قضاییه تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی به ویژه قاچاق کالا را در دو حوزه رسیدگی و اجرا گامی مهم به منظور حمایت از سرمایه گذاری، تولید داخلی، رونق کسب و کار و ایجاد بازدارندگی قضایی عنوان کرد.

بیست و چهارمین جلسه کمیته قضایی شرق کشور به ریاست معاون اول قوه قضاییه و با حضور حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان در بندرعباس برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
؛کی میخاد به داد این مردم برسه
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
مبارزه بااخلال اقتصادی یعنی اجازه ندی کسی یک ریال دلار را گرانتر از قیمت بفروشد.
این نیست که دلار نوزده هزار تومان را به ده هزار تومان برسانی یعنی اینکه دلار 3600تومانی را اجازه ندهی به ده هزار تومان یا سیزده هزار تومان برسانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
۵ماه پیش ماشینم را به خاطر اختلاف حساب صاحب اولیش که ۵سال جلوتر فروخته توقیف کردند بعد از کلی وقت کشی ۴۷روز پیش حکم رفع توقیف اون صادر شد وگفتند بعد از ۲۰ تا ۲۵ روز ازاد میشه این فرصتیه که بانک برای اعتراض به اون داره الان بعد گذشت این همه وقت امروز گفتند ما دیروز حکم را به صورت دستی برای بانک فرستادیم
Germany
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
خدا کنه رسیدگی می شود.
Germany
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
خداخیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
باید زودتر اجرا شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
چرا رسیدگی به پرونده اختلاسگران متوقف شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
پرونده خاوری در چه مرحله ای؟
آخرین اخبار