تجلیل از ۱۱۴ نخبه علمی خراسان جنوبی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در همایش بنیاد خیریه البرز از ۱۱۴ مخترع، دانش آموز، دانشجو و طلبه نخبه علمی خراسان جنوبی تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در حاشیه برگزاری این همایش که در سالن مجتمع فرهنگی غدیر بیرجند برگزار شد؛ گفت: خراسان جنوبی بهارستان علم و دانش و مهد دانشمندان بزرگی چون دکتر شکوهی، معتمد نژاد، بلالی مود و گنجی است.

وی، با اشاره به کسب بیش از 300 عنوان برتر کشوری توسط فرهنگیان و دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه در مسابقات، جشنواره ها و همایش ها در سال تحصیلی گذشته؛ افزود: کسب رتبه دوم علمی کشور درآزمون سراسری وطی سه سال پیاپی یکی دیگر از افتخارات دانش آموزان استان به شمار می رود.

واقعی با بیان اینکه کسب 2 مدال نقره المپیاد علمی کشور را بخش دیگری از افتخارات دانش آموزان استان است گفت : در حال حاضر طرح خود اتکایی در 20 آموزشگاه شبانه روزی استان اجرا می شود.

مدیر کل اموزش و پرورش استان با بیان اینکه  جشنواره نوجوان خوارزمی در 344 مدرسه دوره اول متوسطه اجرا شده است  افزود: جشنواره نوجوان خوارزمی در 6 محور پژوهش،مسابقات آزمایشگاهی،زبان خارجه، زبان و ادبیات فارسی، دست سازه ها و بازارچه کار و فناوری اجرا می شود.

انتهای پیام/ ط آ

اجرا جشنواره نوجوان خوارزمی در 6 محور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.