نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: فرهنگ استانداردسازی یعنی فرهنگ نظم انضباط و دقت.

فرهنگ استانداردسازی یعنی فرهنگ نظم انضباط و دقتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با کارکنان اداره کل استاندارد گفت: فرهنگ استانداردسازی یعنی فرهنگ نظم انضباط و دقت در کارها.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه بنگاه‌های تولیدی، صنعتی و خودروسازان باید نسبت به استاندارد‌ها اهمیت ویژه قائل باشند افزود: نیروی خوب همت بلند و تلاش مضاعف موجب پیروزی بر همه مشکلات است.

وی از صاحبان صنایع خواست در سطح استاندارد‌های بین‌المللی گام بردارند و به دنبال کیفیت و کاهش مصرف سوخت و انرژی باشند.

استاندارد استان مرکزی رتبه برتر کشور


ساحل سها مدیرکل استاندارد استان مرکزی هم در حاشیه این نشست   در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: امسال اداره کل استاندارد استان موفق شده برای سومین سال پیاپی عنوان دستگاه برتر استان در جشنواره شهید رجایی در زمینه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و برای اولین بار عنوان دستگاه برتر سطح یک را در حمایت از حقوق مصرف کننده را کسب کند.

سها افزود: اداره کل استاندارد استان مرکزی همچنین برای سومین سال پیاپی عناوین رتبه اول صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و همچنین عفاف و حجاب درون دستگاهی را کسب کرده است.

 

وی با بیان اینکه از خدمات اداره کل استاندارد تحقق بیش از ۱۳۰ درصدی شرح وظایف ابلاغی است که به مرحله اجرا رسیده است اضافه کرد: برنامه اول اداره کل استاندارد این است که مجموعه عملکرد و دستورالعمل‌های ابلاغی را اجرا کند و خدمات بهینه‌ای برای ارباب رجوع انجام دهد.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی ادامه داد: نظام استانداردسازی یک نظام نامحدود و بی نهایت است و پایه‌ای که در نظام استانداردسازی وجود دارد پایه بهبود مستمر تا دستیابی به توسعه پایدار است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.