مديركل نوسازی، توسعه و تجهيز مدارس خوزستان از اختصاص 11 میلیارد ریال اعتبار به منظور بهسازی و تعمير سرويس های بهداشتی مدارس استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا رضايی، مديركل نوسازی، توسعه و تجهيز مدارس خوزستان در شورای آموزش و پرورش با بيان اينكه سرویس بهداشتی بیش تر مدارس نياز به بهسازی و تعمير دارند، اظهار داشت: امسال 11 میلیارد ریال اعتبار برای اين كار در نظر گرفته شده است که تاکنون 7 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

وي با بيان اينكه با اين اعتبار بخش زیادی از اين سرويس ها بهسازی و تعمير می شود، تصریح کرد: بزودی مابقی اين اعتبار نيز تخصيص داده می شود تا بهسازی سرويس های بهداشتی در مدارس استان ادامه یابد.

رضايی نياز مدارس شهرستان شوشتر را در حوزه تعمير زير ساخت های بهداشتی بيش از ساير شهرستان ها عنوان كرد و اذعان داشت: برای بهسازی سرویس بهداشتی 13 شهرستان خوزستان اعتباری تخصيص داده نشده است که بايد از محل اعتبارات عمرانی و تعمیراتی، هزينه نگهداری و بهسازی سرویس های بهداشتی در اين شهرستان ها را انجام شود.

مديركل نوسازی، توسعه و تجهيز مدارس خوزستان بر لزوم استفاده بهينه از امكانات و تجهيزات موجود در مدارس توسط دانش آموزان تاكيد و بیان کرد: دانش آموزان و اوليا مدرسه بايد در حفظ و نگهداری مدارس كوشا باشند و از آسيب به فضای فيزيكی كلاس های درس و محوطه داخلی مدرسه اجتناب كنند.

این مقام مسئول اعتبارات تعمير و تجهيز مدارس را محدود عنوان كرد و افزود: دانش آموزان و مديران بايد نسبت به مراقبت از فضای فيزيكی مدارسی كه به تازگی مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گيرند و به آموزش و پرورش تحويل داده می شوند، حساس باشند چون تعمير آن ها هزينه های مضاعفی را به نوسازی مدارس تحميل می كند.

انتهای پیام/گ

سرویس های بهداشتی مدارس بازسازی می شوند

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.