سردار رحیمی گفت: فضایی آرام و امن برای کسب و کار اصناف‌ در کشور ایجاد کرده‌ایم و با حمایت و قدرت کامل در کنار مردم هستیم.

جنیدی/ایجاد امنیت و حمایت از اصناف مأموریت مهم نیروی انتظامی/ نیروی انتظامی وظیفه مقابله با معاندان انقلاب اسلامی و قاچاقچیان را بر عهده دارد/ نیروی انتظامی مسئولیت تأمین سلامت امنیت و آرامش جامعه استبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی رئیس نیروی انتظامی تهران بزرگ امروز در همایش غذای سالم و لبنیات سالم که در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت سلامت، امنیت و آرامش جامعه بر عهده ماست، نیروی انتظامی ماموریت‌هایی بسیار دارد که سخت‌ترین آن‌ها حفاظت از مرزهای کشور در برابر معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی، قاچاقچیان و اشرار و نرم‌ترین آن مأموریت‌ پلیس اماکن است.

وی ادامه داد: حفاظت و حمایت از اصناف از جمله دیگر مأموریت‌های نیروی انتظامی محسوب می‌شود، ما فضایی آرام و امن برای کسب و کار صنف‌های مختلف در کشور ایجاد می‌کنیم، همچنین با حمایت کامل از اصناف در این زمینه با تمام قدرت در کنار مردم هستیم.

رحیمی تاکید کرد:‌ البته تعدادی از واحدهای صنفی روابط کسب و کار را رعایت نمی‌کنند و نیروی انتظامی با چنین واحدهایی برخورد قانونی انجام می‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ اضافه کرد: در بررسی تخلفات تخلف‌هایی انجام می‌شود که نیروی انتظامی با همه آنها مقابله می‌کند و ما خیلی محکم در کنار اتحادیه و واحدهای صنفی مختلف هستیم و نظارت بر کسب و کار انجام می‌دهیم تا کار در فضایی توأم با امنیت و آرامش انجام شود.

انتهای پیام/

اظهارات سردار رحیمی در همایش غذای سالم و لبنیات سالم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار