شرکت اوپو روز گذشته از گوشی جدید خود، R15x با نمایشگر 6.4 اینچی رونمایی کرد.

اوپو R15x به صورت رسمی معرفی شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو هفته پیش بود که کمپانی چینی اوپو گوشی K1 را با یک بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر معرفی کرد. این تلفن همراه هوشمند با طراحی ظاهری یکسان و نام مدلی دیگر در بنچمارک معتبر Geekbench دیده شد و در نهایت، روز گذشته با حافظه ذخیره سازی بیشتر و نام R15x در وبسایت شرکت اوپو معرفی شد.

هر دو گوشی مشخصات فنی یکسانی دارند. مشخصاتی از جمله اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و همان دوربین سلفی به کار گرفته شده در K1 دوباره در گوشی جدید اوپو R15x هم حضور دارد. کمپانی سازنده این گوشی هنوز مشخصات کامل آن را منتشر نکرده است اما قابلیت‌های کلیدی آن را به همراه تاریخ دسترسی و قیمتش در وبسایت خود در معرض نمایش قرار داده است.

اوپو R15x با یک نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED همراه چیزی که به نظر می‌رسد یک سنسور اپتیکال Synaptic زیر آن باشد، از راه خواهد رسید. این کمپانی ادعا می‌کند که نسبت بدنه به صفحه نمایش گوشی R15x به اندازه 91 درصد است. دوربین جلویی در نظر گرفته شده برای این گوشی در ناچ قطره2ای آن قرار دارد و در قسمت بالای پنل جلویی هم اسپیکر مکالمه در حاشیه جای گرفته است.

دوربین این گوشی 25 مگاپیکسل با توانایی تشخیص 800 منظره و قابلیت‌های هوش مصنوعی است. مشخصات اصلی دوربین‌های این گوشی هنوز در وبسایت منتشر نشده است اما اگر R15x از فرمول K1 اوپو پیروی کند، می‌توان انتظار داشت که دوربین اصلی این دستگاه با قدرت 16 مگاپیکسل و دیافراگم f/1.7 و دوربین دوم آن یک سنسور عمق با قدرت 2 مگاپیکسل باشد. این گوشی دارای رابط کاربری Color OS 5.2 برگرفته شده از اندروید Oreo است. نکته باقی مانده از این گوشی ظرفیت باتری آن است که قرار است بعدها اعلام شود.

تنها نکته‌ای که در میان دو گوشی K1 و R15x تمایز ایجاد خواهد کرد، حافظه داخلی ارتقا یافته R15x است. اوپو R15x با حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی به عنوان تنها نوع حافظه تولید خواهد شد. این گوشی با دو رنگ سحابی و یخی به بازار عرضه خواهد شد و قیمت آن 360 دلار خواهد بود. بر اساس سایت اوپو، فروش رسمی R15x از اول نوامبر (10 آبان) آغاز خواهد شد.

اوپو R15x به صورت رسمی معرفی شد +تصاویر

اوپو R15x به صورت رسمی معرفی شد +تصاویر


بیشتر بخوانید: رندرهای اوپو R19 نمایشگر تمام صفحه آن را نشان می‌دهند


انتهای پیام/

اوپو از گوشی جدید خود با فرمول K1 رونمایی کرد +تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار