اجرای (طرح دادرس) در مدارس ملایر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از اجرای (طرح دادرس) در 38 دبیرستان شهرستان خبر داد.

اجرای (طرح دادرس) در مدارس ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی سلگی ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایربا بیان اینکه طرح دادرس برای هفتمین سال متوالی در مدارس شهرستان ملایر اجرا می‌شود، افزود: طرح دادرس که مخصوص دانش‌آموزان پایه هشتم دبیرستان است در 38 دبیرستان دخترانه و پسرانه ملایر اجرا می‌شود که 26 دبیرستان در ملایر و مابقی در مناطق سامن و جوکار قرار دارد.

وی با توجه به اهمیت این طرح و برگزاری دوره‌های نظری و عملی برای دانش‌آموزان افزود: این طرح براساس تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان هلال احمر منعقد شده در مدارس سراسر کشور اجرا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر یادآور شد: سال گذشته در این طرح  تیم‌های 14 نفره ملایر موفق به کسب رتبه دوم و سوم استانی شدند.

وی بیان کرد: برای مربیان پرورشی، مدیران مدارس و کسانی که در این طرح مشارکت جدی دارند دوره ضمن خدمتی به مدت هشت ساعت پیش‌بینی شده است.

سلگی با اشاره به برنامه‌های هفته تربیت بدنی در مدارس گفت: هفته تربیت بدنی از 26 مهرماه تا 2 آبان ماه ادامه دارد که برنامه‌های ورزشی خوبی برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده است.

وی افزود: تجلیل از همکاران پیشکسوت تربیت بدنی، برگزاری همایش با مربیان و مسوولان انجمن‌های ورزشی، برگزاری دوصحرانوردی، اجرای برنامه‌های ورزشی بومی ـ محلی، افتتاح کانون‌های حرکت اصلاحی و ساختار قامتی و افتتاح المپیادهای ورزشی درون‌مدرسه‌ای و... از جمله برنامه‌های در حال اجرا در هفته تربیت بدنی در مدارس ملایر است.

انتهای پیام/ج

اجرای (طرح دادرس) در مدارس ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.