معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:قریب یکصد نفر از کارکنان این اداره کل در نرمش صبحگاهی شرکت کردند.

گلدانی مقدم معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:قریب یکصد نفر از کارکنان این اداره کل در نرمش صبحگاهی که به مناسبت هفته تربیت بدنی و سلامت برگزار شد، شرکت کردند.

وی افزود:در حال حاضر بیش از 17 هزار دانش آموز و فرهنگی استان به صورت حرفه ای در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.

گلدانی مقدم با اشاره به توزیع 470 دست لباس، کفش و کوله ورزشی به ارزش 141 میلیون تومان میان دبیران تربیت بدنی استان گفت:در هفته تربیت بدنی و سلامت بیش از 20 مسابقه ورزشی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان خراسان جنوبی برگزار می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه برگزاری نرمش صبحگاهی در اداره ها و مدارس استان، برگزاری مسابقات دارت، والیبال، شطرنج، فوتسال و تنیس روی میز به عنوان مهم ترین این مسابقات است،افزود:به همین مناسبت و نیز گرامیداشت یاد و خاطره 2 هزار شهید گلگون کفن استان، مسابقات والیبال فرهنگیان شهرستان سرایان در محل سالن میثاق این شهر برگزارمی شود.

وی گفت:این مسابقات به صورت دوره ای و با حضور 5 تیم از معلمان شهرستان سرایان به مدت یک هفته برگزار می شود.

گلدانی مقدم با بیان اینکه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان استان در هفته تربیت بدنی و سلامت آغاز می شود،افزود: ورزش، تذهیب و تزکیه سه محور و رویکرد آموزش و پرورش خراسان جنوبی در راستای ارتقای سلامت جسم و روان دانش آموزان استان است.

انتهای پیام/غ

یکصد فرهنگی در نرمش صبحگاهی آموزش و پرورش شرکت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.