۵ نفر در شیراز دچار مسمومیت ناشی از گاز وایتکس شدندفرمانده ایستگاه آتش نشانی شماره ۲۰ شیراز گفت: در پی واژگون شدن کامیون حامل آب ژاول (وایتکس) در مجموعه ورزشی پیام مخابرات این شهر، پنج نفر دچار مسمومیت و راهی بیمارستان شدند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلامرضا چاه انجیری فرمانده ایستگاه آتش نشانی شماره ۲۰ شیراز گفت: در پی واژگون شدن کامیون حامل آب ژاول (وایتکس) در مجموعه ورزشی پیام مخابرات این شهر، پنج نفر دچار مسمومیت و راهی بیمارستان شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه دیشب رخ داد، افزود: این خودرو که محموله چهار هزار لیتری آب ژاول را برای مصارف استخر مجموعه ورزشی پیام مخابرات حمل می‌کرد در سطح شیب دار داخل این مجموعه ترمز برید و با لوله اصلی گاز و دیوار برخورد کرد و در نهایت واژگون شد.

چاه انجیری ادامه داد: لوله اصلی گاز نشتی پیدا نکرد، اما در اثر واژگونی کامیون، چهار مخزن آب ژاول به خارج از خودرو پرتاب و موجب پخش شدن وایتکس در محوطه شد.

فرمانده ایستگاه آتش نشانی شماره ۲۰ شیراز با اشاره به اینکه استنشاق گاز متساعد شده از مایع آب ژاول باعث مسمومیت انسان می‌شود گفت: پنج نفر از پرسنل رستوران مجموعه ورزشی پیام مخابرات در اثر استنشاق این گاز دچار مسمومیت و با خودرو‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

چاه انجیری افزود: پاک سازی و ایمن سازی محوطه به طور کامل انجام شد.
انتهای پیام/ر

واژگون شدن کامیون حامل آب ژاول در شیراز

برچسب ها: آتش نشانی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.