نماینده مردم ارومیه گفت: هر 4گزینه پیشنهادی وزارتخانه‌های کار، صمت، راه و اقتصاد در جلسه امروز مجلس رای اعتماد خواهند گرفت.

هر چهار گزینه پیشنهادی دولت از مجلس رای اعتماد می‌گیرند/ دست دولت برای معرفی افراد باز نیستسید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگارمجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه نظر نمایندگان نسبت به وزرای پیشنهادی به سه دسته تقسیم می‌شود، گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس به دلیل سن بالای 50 سال وزرای پیشنهادی با آنها مخالف هستند و می‌گویند که رئیس جمهور قول داده بود وزرایی جوان معرفی کند.

وی ادامه داد: تعدادی از نمایندگان به صورت کلی موافق رای دادن به هر چهار وزیر پیشنهادی هستند و معتقدند که نباید وزارتخانه‌ها بدون وزیر باقی بماند، اما دیگر نمایندگان که به صورت تخصصی به موضوع انتخاب وزرا وارد شده اند، نظرشان نسبت به دژپسند وزیر پیشنهادی اقتصاد در مجموع خوب است اما معتقدند تعامل ضعیفی با مجلس دارد.

بهادری تاکید کرد: برخی نمایندگان معتقدند دژپسند در زمان حضورش در سازمان برنامه و بودجه تعامل خوبی با نمایندگان نداشته‌اند، همچنین درباره اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی هم چنین نظری را دارند.

نماینده مردم ارومیه بیان کرد: نظر برخی نمایندگان درباره شریعتمداری وزیر پیشنهادی کار کاملا برعکس دیگر وزرای پیشنهادی است، آنها معتقدند ضعفی که در کابینه دولت و بخش صنعت وجود داشته بار دیگر خودش را در حوزه کار نشان خواهد داد بر این اساس مخالف او هستند.

وی ادامه داد: رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت هم چند دوره نماینده مجلس بوده است اما وکلای ملت معتقدند که چون او سابقه مدیریتی ندارد، نمی‌تواند وزارت صنعت و معدن را به خوبی اداره کند.

بهادری تصریح کرد: معتقدم هر چهار گزینه پیشنهادی دولت در جلسه امروز رای اعتماد خواهند گرفت، زیرا دستان دولت برای معرفی افراد باز نیست و نمی‌تواند گزینه‌های دیگر معرفی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
توروبخدا خطی وربطی انتخاب نکنید نتونندکارکنندمیگن نذاشتند اگرمشکلات حل نشود چی
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۰:۳۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
نمایندگان مواظب باشند در انتخاب وزیران .
آخرین اخبار