معاون فرماندار پلدشت گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون حوادث طبیعی ۴/۵ میلیارد تومان خسارت به اراضی کشاورزی این شهرستان خسارت زده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛صادق حبیب زاده معاون فرماندار پلدشت در سومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان پلدشت گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون به ۲۹۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان از محل حوادث غیر مترقبه از جمله سیل، تگرگ و سرمازدگی خسارت وارد شده است که میزان خسارت وارده ۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.


به فرارسیدن فصول سرد سال وآغاز برودت هوا اشاره کرد و گفت: لازمست هریک از ادرات در حوزه وظایف سازمانی خود نسبت به انجام پیش بینی‌های لازم اعم از آموزش نیروی انسانی، تأمین قطعات و تجهیزات موردنیاز، نگهداری و تعمیر امکانات و ماشین آلات، انجام بازدید‌های دوره‌ای و بروزرسانی‌های سامانه‌ها و سیستم‌های در حال استفاده مبادرت نماید.


معاون فرماندار پلدشت افزود: شهرستان پلدشت بعلت موقعیت جغرافیایی خاص خود در معرض خطرات طبیعی سیل، سرمازدگی محصولات کشاورزی و یخبندان است و نیز افزایش سوانح جاده‌ای ناشی از وضعیت نامطلوب محور‌های مواصلاتی را شاهد هستیم، لذا لازمست متولیان امر به تناسب حوادث احتمالی و مسئولیت‌های محوله، تمهیدات لازم را اتخاذ نمایند.
انتهای پیام/ح


خسارت حوادث طبیعی در پلدشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.