رئیس جمعیت هلال احمر دزفول از امدادرسانی نیروهای امدادی این سازمان به 10 خانوار عشایری گرفتار در طوفان شب گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عظیم رضای مرساق، رئیس جمعیت هلال احمر دزفول به تماس ساعت 21 شامگاه گذشته توسط اهالی منطقه مبنی بر گرفتار شدن تعدادی از خانوارهای عشایری در طوفان اشاره و اظهار کرد: نیروهای امدادی سازمان هلال احمر بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به منظور امدادرسانی به این افراد به منطقه مذکور اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: حدود 10 خانوار عشایری از عباس آباد، بن جعفر، اسلام آباد و روستای دیونی در طوفان و بارندگی شدید دچار مشکل شده بودند و آب به چادرهای عشایری آن ها نفوذ کرده بود.

رضای مرساق بیان داشت: 12 نفر از امدادگران و 4 نفر از پرسنل هلال احمر تا ساعت 2 بامداد امروز به این عشایر امدادرسانی کردند و اقلامی چون چادر، پتو، موکت و نایلون به آن ها دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول تصریح کرد: امروز نیز عملیات جستجو و امداد عشایر گرفتار در طوفان نیز ادامه دارد.

هلال احمر دزفول در مرز چذابه خدمت رسانی می کند

عظیم رضای مرساق در ادامه در خصوص نحوه خدمات رسانی هلال احمر دزفول در مرز چذابه اظهار داشت: پست امدادی هلال احمر دزفول از 21 مهرماه در مرز چزابه آغاز شده است و تا 10 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول بیان کرد: هلال احمر دزفول تاکنون به حدود 2 هزار نفر در مرز چذابه خدمات رسانی کرده که شامل امدادهای درمان سرپایی بوده است.

وی اذعان داشت: 20 نفر از بیماران در مرز چذابه برای تکمیل درمان به بیمارستان بستان و بیمارستان مرز منتقل شدند.

انتهای پیام/گ

نجات عشایر گرفتار شده در سیلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار