رئیس دادگستری گیلان گفت: قوه قضاییه در صورت مشاهده با هرگونه تخلف کم فروشی و احتکار با خاطیان برخورد جدی می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ احمد سیاوش پور  رئیس دادگستری گیلان در نشست شورای مدیریت پیشگیری وقوع جرم استان که امروز در دادگستری برگزار شد گفت: مدیران استان باید از همه ظرفیت های خود برای تامین کالاهای ضروری روزانه مردم استفاده کنند  تا شاهد هیچ مشکلی نباشیم و قوه قضاییه در صورت مشاهده با هرگونه تخلف کم فروشی و یا احتکار با خاطیان برخورد جدی می کند.

وی  با اشاره به اینکه بر اساس گزارش های ارائه شده از سوی مسئولان ذی ربط، هیچ مشکلی در تامین و توزیع کالا در استان گیلان نداریم افزود: قوه قضایه در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله کم فروشی ، گران فروشی ویا احتکار برخورد جدی خواهد داشت.

رئیس دادگستری گیلان از عمکرد صدا وسیمای مرکز گیلان دراطلاع رسانی دقیق به مردم در موجودی کالا در استان در بخش های مختلف خبری قدردانی کرد و گفت:مدیران استانی باید با دادن اطلاعات دقیق و درست  کالا به صدا وسیما و سایت های مختلف دغدغه های مردم را ناشی از هجمه های دشمنان کشور رفع کنند.

احمد سیاوش پور  همچنین از گشت های نظارتی –بازرسی استان که در طول شبانه روز به صورت محسوس و نامحسوس در راستای تنظیم بازار فعالیت دارند تقدیر کرد و افزود: اگر هر واحدی کمبود کالا را احساس  کرد باید بلافاصله گزارش های لازم را ارائه کنند تا درصورت نیاز کالا های مورد نیاز از مدیران کشور درخواست و تامین شود.

وی با  اشاره به اینکه مردم کشور و استان همیشه پای انقلاب و نظام بودند و هستند تصریح کرد: دشمنان در این سال ها با استفاده از فضای مجازی و رسانه های مختلف سعی دارند با بزرگ نمایی مشکلات تنش و نارضایتی را در جامعه ایجاد کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

قوه قضاییه با کم فروشان و محتکران برخورد می کند

برچسب ها: دادگستری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.