بیش از ۱۰ هزار زائر پیاده روی حسینی مازندرانی که از ۴ مهر اقدام به سفر به کربلای معلی را کرده بودند امروز بازگشتند.

جعفری جانشین مدیر حج و زیارت مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: تاکنون ۵۱ هزار و ۴۹۷ مازندرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح نام نویسی کردند و برای ۵۰ هزار و ۹۷۵ روادید صادر شده است.

وی با بیان اینکه کنسولگری موقت عراق در ساری که از ۴ مهر تا صبح امروز نیز صدور رویداد را انجام می‌داد دقایقی قبل به کار خود پایان دادند، افزود: زائران گذرنامه خود را فقط از پلیس مهاجرت وامور گذرنامه دریافت و برای دریافت روادید نیز از مبادی رسمی و قانونی اقدام کنند.

مسئول روابط عمومی حج و زیارت مازندران از زائرانی که قصد سفر به عراق و شرکت در مراسم اربعین را دارند خواست لباس گرم، ماسک، آب و دارو‌های مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند و در نگهداری گذرنامه دقت کنند و مدارک خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

جعفری با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار زائر حسینی که از ۴ مهر اقدام به سفر معنوی به کشور عراق کرده بودند چند روز گذشته به صورت تدریجی و بر مبنای ثبت تاریخ بازگشت رویداد به استان بازگشتند، افزود: زائران اربعین حسینی به منظور آگاهی از ترافیک مسیر‌ها و هشدار‌های هواشناسی به اخبار لحظه به لحظه رادیو اربعین دسترسی داشته باشند.
انتهای پیام/آ

نام نویسی بیش از ۵۱ هزار زائران اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.