معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 3 هزار اشتغال ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهمن حسین زاده، معاون استاندار اردبیل در جلسه ستادهای اشتغال و شهرک های کشاورزی استان افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل 3 هزار و 725 نفر از ابتدای سالجاری تاکنون ایجاد اشتغال نموده است که این سازمان در ایجاد اشتغال و کارآفرینی بسیار موفق عمل کرده است.

وی تصریح کرد: آنچه که در ایجاد اشتغال پایدار در استان بیش از پیش اهمیت دارد گسترش شرکت شهرک های کشاورزی در امور زراعت، دام و شیلات می باشد که سازمان جهاد کشاورزی توانسته است به بهترین نحو ممکن وظیفه خود را در ایجاد اشتغال و بکارگیری نیروهای جوان بکار ببندد که استفاده از تکنولوژی و فن آوری اطلاعات در بخش فروش محصولات کشاورزی  بدون واسطه از مهمترین  کارهایی است که می بایست با جدیت دنبال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: خوشبختانه بسیاری از عملیات کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی به صورت مکانیزه صورت می گیرد که همین امر نیز سال به سال بر میزان تولید محصولات کشاورزی اضافه می کند که یکی دیگر از طرح هایی که با جدیت توسط مسئولین کشاورزی استان دنبال می شود گسترش شرکت شهرک های  کشاورزی  با اشتغالزایی بالا و حداکثر تولید در واحد سطح است که از این لحاظ آینده امید بخشی برای بخش کشاورزی استان پیش بینی می شود.

حسین زاده افزود: فرآیند صدور پروانه واحدهای تولیدی می بایست در کمترین زمان ممکن بدون بروکراسی انجام گیرد تا سرمایه گذاران با اطمینان خاطر اقدام به شروح طرح نمایند و باعث ایجاد تولید و اشتغال در استان بشوند.

وی افزود: پرداخت تسیهیلات ارزان قیمت با بهره بانکی 6 درصد در مناطق روستایی و همچنین 4 درصد در مناطق مرزی می بایست با جدیت دنبال شود تا این عده از متقاضیان که علاقمند به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی هستند بتوانند در کمترین زمان ممکن با دریافت این تسهیلات طرح های اشتغالزایی خود را به مرحله بهره برداری برسانند.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: پنجره واحد اشتغال روستایی به صورت مرتب کلیه طرح های مربوط به بخش کشاورزی را رصد می کند تا متقاضیان در هرمرحله از اجرای طرح که با مشکل مواجه شدند بلافاصله حل و در مسیر بهره برداری قرار بگیرد .

انتهای پیام/ح

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان با جدیت دنبال شود

برچسب ها: کشاورزی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده
۱۲:۱۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
چرا کسی از تولید کارخانه ای در اردبیل حرفی نمی زند؟؟ !! 8 ماه از سال هوای سرد# اشتغال پشت وانت نیسان#!!!!؟؟؟