مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از اختصاص ۶۸ میلیارد ریال به توسعه و تکمیل اماکن ورزشی قصرشیرین در سالجاری خبر داد .

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : ۶۸ میلیارد ریال به توسعه و تکمیل اماکن ورزشی قصرشیرین در سالجاری اختصاص داده شده است .

وی گفت : با تاکید بر همدلی و همراهی ورزش استان در جهت توسعه و موفقیت‌های بیشتر مسیر خود را ادامه میدهیم .

رحیمی افزود : خوشبختانه تیم مدیریتی استان اعتقاد و نگاه ویژه‌ای به ورزش دارند و این یک فرصت ارزشمند برای مجموعه ورزش استان است.

وی میزبانی شهرستان‌های استان در رویداد‌های لیگ برتر و مسابقات ملی و بین المللی را موجب رشد و توسعه ورزش دانست و گفت : شهرستان قصرشیرین یکی از بهترین نقاط کشور برای میزبانی هاست.

رحیمی به سرانه ۴ متری سرانه فضای ورزشی قصرشیرین اشاره کرد و گفت : در سالجاری ۶۸ میلیارد ریال برای توسعه، تعمیر و تکمیل اماکن ورزشی، سالن رزمی، زورخانه، ایجاد زمین‌های روبازو استخر روباز اماکن ورزشی قصرشیرین اختصاص یافته است.

وی افزود : احداث ۳ زمین چمن مصنوعی نیز در این شهرستان مصوب شده است و پس از جانمایی اجرایی خواهند شد.

رحیمی در ادامه تاکید کرد:برای ایجاد فضا‌های روباز مجهز در سطح شهرستان قصرشیرین آمادگی داریم و در صورت تامین زمین مورد نیاز اقدام لازم بعمل خواهد آمد .

 

 

انتهای پیام/د

میزبانی شهرستان‌های استان در رویداد‌های لیگ برتر و مسابقات ملی و بین المللی موجب رشد و توسعه ورزش است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.