آبان ماه یادآور سه رخداد بزرگ انقلاب اسلامی تبلور خشم الهی، انقلابی و حماسی ملت حسینی و عاشورایی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛شکرنیا سرپرست تبلیغات اسلامی استان در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ١٣ آبان با اشاره به اینکه ١٣ آبان روز استکبار ستیزی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بوده و نقشی که دانش آموزان در سرنگونی رژیم ستم شاهی داشتند گفت: در برنامه هائی که بهمین مناسبت برگزار میگردد باید نقش مهم دانش آموزان در هر دو بعد یعنی هم پیروزی انقلاب و هم تداوم آن تبیین و مورد تاکید قرار گیرد.

وی همکاری همه دستگاه‌های اجرایی را با اداره آموزش و پرورش که متولی این برنامه می‌باشد را خواستار و تاکید نمود امسال نیز همچون سال‌های گذشته این مراسم باید به نحو احسن و با شکوه‌تر برگزار گردد.

گفتنی است راهپیمائی روز ١٣ آبان در ارومیه همانند سایر شهر‌های کشور در آن روز با حضور گسترده دانش آموزان، فرهنگیان، اعضای انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس در مسیر خیابان امام خمینی ره به طرف میدان انقلاب برگزار میگردد و سخنران این مراسم حمید رضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه خواهد بود.

در پایان این جلسه نمایندگان ارگان‌های محتلف برای مواردی همچون انجام تبلیغات میدانی و محیطی گسترده در سطح شهر‌ها برقراری و حفظ نظم وامنیت پیرامونی محل و مسیر‌های منتهی تاکید کردند.

انتهای پیام/ی

برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ١٣ آبان در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.