گزارش مالی منتشر شده توسط سامسونگ نشان می‌دهد که این شرکت در سه ماهه سوم سال 2018، رکورد خود را شکسته است.

سامسونگ گزارش سه ماهه سوم سال خود را منتشر کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامسونگ امسال گوشی‌های زیادی را معرفی کرد و در سه ماهه سوم سال جاری سه گوشی Galaxy A7، Galaxy A9 و Galaxy A8 را معرفی کرد. A9 با داشتن دوربین چهارگانه در پشت خود، اولین گوشی جهان لقب گرفت که با دوربین چهارگانه اصلی تولید شده و Galaxy A8 هم با حفره عجیب خود بالای صفحه نمایش عرضه شد. این کمپانی کره‌ای به تازگی گزارش مالی خود را از سه ماهه سوم سال جاری منتشر کرده و دوباره رکورد میزان فروش خود را با رسیدن به درآمد 57.3 میلیارد دلار و سود واقعی 15.4 میلیارد دلار شکست. هرچند، مسئولان سامسونگ پی برده‌اند که این میزان سود به دلیل تقاضای دو ساله در رونق چیپست حافظه کاهش پیدا خواهد کرد.

بخش IT و موبایل سامسونگ مسئول گوشی‌های هوشمند Galaxy است و در مقایسه با سه ماهه سوم سال 2017 که درآمد آن به 2.4 میلیارد دلار رسیده بود، دارای 10 درصد کاهش درآمد بوده که امسال به میزان 2.2 میلیارد دلار رسیده است. این نتایج بر خلاف فروش پرچمداران این شرکت در سال جاری به دست آمده است.

تجارت نیمه هادی رشد سامسونگ را برای این کمپانی به ارمغان آورده که این عامل رشد میزان فروش آن‌ها در حافظه‌های این کمپانی بوده است. همچنین تقاضای سرور و حافظه موبایل باعث شده تا درآمد سامسونگ نسبت به قبل افزایش یابد. این آمار و ارقام در سه ماهه چهارم سال 2018 احتمالاً رو به افول باشد، چرا که این فصل در همه تجارت‌ها به دلیل اتمام سال رکودی دیده می‌شود. قیمت تراشه‌های حافظه در دو سال اخیر کاهش یافته‌اند در حالی که رقیبان سامسونگ هم محصولاتی برای رقابت با سامسونگ تولید کرده‌اند.

سامسونگ همچنین برنامه‌های خود برای سال 2019 را اعلام کرد. برای جلوگیری از کمتر شدن میزان فروش محصولات سامسونگ و سودآوری محصولات این شرکت، مهندسان این کمپانی به تمرکز خود روی قوی‌تر کردن فناوری‌هایی از جمله 5G و هوش مصنوعی و وسایل حمل و نقل خودران ادامه خواهند داد. تجارت سامسونگ با فروش‌های آنلاین و روابط B2B با لوازم خانگی و سیستم‌های خنک کننده هوا توسعه پیدا خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: سامسونگ گوشی Galaxy A8s را با حفره‌ای عجیب در حاشیه بالایی نمایشگر معرفی کرد


انتهای پیام/

سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2018 سود کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار