مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: بیمه سلامت هیچ گونه تماس تلفنی برای پوشش بیمه‌ای با شهروندان برقرار نمی‌کند، بیمه‌شده‌ها مراقب سوء استفاده کننده‌ها از نام بیمه سلامت باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛  محسن رعنایی مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی با بیان اینکه مردم مواظب سوء استفاده احتمالی افراد متقلب و شرکت‌های سود جو باشند ، گفت: بیمه سلامت هیچ گونه تماس تلفنی برای پوشش بیمه‌ای با شهروندان برقرار نمی‌کند ، بیمه‌شده‌ها مراقب سوء استفاده کننده‌ها از نام بیمه سلامت باشند.
وی از سوء استفاده برخی از شرکت‌ها و بازاریان دروغین از نام بیمه سلامت خبر داد و افزود: تحت عنوان‌هایی از بیمه‌شده‌ها به مردم وعده پرداخت هزینه‌های درمان از جمله هزینه‌های دندانپزشکی را به‌صورت تلفنی می‌دهند.

رعنایی اظهار کرد: هرگونه سوء استفاده از نام و اعتبار نهاد‌های دولتی به هر شکل توسط اشخاص مختلف از عناوین مجرمانه محسوب می‌شود و حق تعقیب و پیگیری قانونی از طریق مراجع قانونی وجود دارد.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی افزود: سودجویان با بیمه شده‌ها تماس می‌گیرند و اذعان دارند که به آنان خدمات ارائه خواهند داد، پس از جمع آوری منابع مالی دیگر پاسخگو نیستند.

وی با بیان اینکه این افراد بیشتر با بیمه شده‌های بیماران خاص تماس دارند، اظهارکرد: آنان به بیماران گفتند که دارو‌های مورد نیاز آنان که بعضا قیمت بالا و کمیاب هستند را تأمین خواهند کرد، اما پس از گرفتن اوراق و دفاتر بیمه دیگر جوابگو نبودند.

رعنایی گفت: بسیاری از این افراد و شرکت‌ها با دادن وعده‌های دروغین از جمله ارائه بیمه تکمیلی به بیمه شدگان، ارائه بیمه مکمل دندانپزشکی ، ارائه دفترچه بیمه یا کارت بیمه سلامت ، داشتن قرارداد و پرداخت هزینه‌های آزمایشگاه، ویزیت پزشکان و داروخانه‌ها و هزینه‌های دارویی با احتساب حق بیمه به بیمه شده‌ها اقدام به اخاذی از مردم کرده و باعث سوء استفاده از نام این سازمان و خدشه‌دار شدن آن در منظر افکار عمومی می‌شوند.

انتهای پیام / ب

بیمه شد‌ها مواظب کلاهبرداران از نام بیمه سلامت باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.