وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: ایرانیان در ۱۳ آبان، ابهت پوشالی آمریکایی که هرچه می‌خواست می‌شد را شکست.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود فرشیدی وزیر اسبق آموزش و پرورش در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: راهپیمایی 13 آبان امسال ویژگی خاصی دارد چرا که ترامپ می خواهد در روز 13 آبان اوج تحریم ها را اعمال کند، البته این شخص تا کنون هر کاری در ذهن داشته انجام داده است.

وی ادامه داد: این روز در تاریخ نهادینه شده است و به عنوان نماد استکبار ستیزی نام می‌گیرد؛ این روز برای سایر مردم دنیا هم درسی شده است تا ابهت پوشالی آمریکایی که هرچه می خواست می‌شد، در هم شکند.

دبیرکل کانون تربیت اسلامی بیان کرد: آمریکا در این روز به خیال خود قصد داشت خاطره شیرین استکبارستیزی ملت ایران را خراب و شکست خود جبران کند اما با حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی مواجه شد.

اعلام آمادگی دانش آموزان برای مبارزه با استکبار جهانی

در ادامه علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش درباره راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: دانش آموزان بعد از چهار دهه از انقلاب برای دفاع از از آرمان های آن آماده هستند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان برای مبارزه با استکبار جهانی اعلام آمادگی کرده‌اند، بیان کرد: امروز زنگ استکبارستیزی در تمامی مدارس به صدا درآمد و هرچند امکان حضور تمامی دانش آموزان در راهپیمایی وجود نداشت اما این زنگ نماد استکبار ستیزی بود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: دانش آموزان حاضر در این مراسم به نمایندگی از ۱۴ میلیون دانش آموز کشور اعلام آمادگی خود را نشان دادند و مطمئن هستیم دانش آموزان نسل آینده ساز جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

برگزاری اردوهای استکبار ستیزی برای دانش آموزان

علی صابر کاهانی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی درباره تاثیر تشکل‌های دانش آموزی در نهادینه کردن استکبار ستیزی گفت: مهمترین کار تشکل‌های دانش آموزی برگزاری اردوهای استکبار ستیزی برای دانش آموزان نسل حاضر است که از هفت آبان ماه آغاز به کار می‌کند.

وی بیان کرد: اکنون باید به بچه‌ها بگوییم اگر تا سال ۵۷ آمریکا به ما ضربه می‌زد، از سال ۵۸ تاکنون ما به این دولت ضربه می‌ زنیم و ۴۰ سال است که آمریکا تحقیر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار