معاون عمرانی و امور اقتصادی استان تهران گفت: تعدادی از شرکت های واقع در داخل شهر تهران باید به خارج شهر منتقل شود.

موافقت استانداری با انتقال تعدادی از شرکت‌ها به خارج محدوده شهر تهرانبه گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد امامی امین معاون عمرانی و امور اقتصادی استان تهران در جلسه کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری که عصر یکشنبه (13 آبان ماه) در استانداری تهران  برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز ۶ موضوع از جمله زیر ساخت‌های و صدور مجوز‌های آب، برق، گاز و تلفن مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

امامی امین گفت: برخی از شرکت‌های واقع در داخل محدودی شهر تهران مشکلاتی داشتند که باید به مکان دیگر و خارج از محدوده شهر انتقال پیدا کنند که این کار نیز هزینه بر است به همین منظور مقرر شده است با تغییر کاربری ملک فعلی بخشی از هزینه‌ها تامین شود.

وی ادامه داد: همچنین  در جلسه امروز مقرر شد انتقال شرکت ها به خارج شهر بدون پرداخت هزینه صورت گیرد تا کمکی برای انتقال آنها باشد.

معاون عمرانی و امور اقتصادی استان تهران تصریح کرد: آب منطقه‌ای استان در زمینه زیر ساخت‌ها نیز طی دو روز آینده نشستی با شرکت‌ها و کارخانه‌ها داشته تا در صورتی که مانع قانونی نداشته با صدور مجوز جا به جایی و انتقال اقدام کنند.

وی در ادامه بیان کرد: اداره کل محیط زیست استان نیز همکاری کرده و با صدور مجوز مخالفتی نداشت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار