جمشید سارانی در مراسمی با حضور معتمدان و مسئولان محلی به عنوان سرپرست بخشداری دشتیاری چابهار معرفی و از خدمات ابابکر بلوچ بخشدار سابق قدردانی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ویژه چابهار در این مراسم گفت: این شهرستان یکی از نقاط راهبردی ایران و جهان است و باید مدیران تلاش بیشتری برای آبادانی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و جلب رضایتمندی مردم داشته باشند.

هوشنگ بامری اظهار داشت: بخش دشتیاری قابلیت‌های زیادی در زمینه شیلاتی، مرزی و کشاورزی دارد که نیاز است در حوزه مرز مسئولان نسبت به فعالیت بازارچه مرزی، جابجایی کالا و مسافر حرکات مثبتی انجام دهند.

وی ادامه داد: مرز ریمدان از بهترین نقاط دشتیاری برای اشتغالزایی است و باید هر چه سریعتر تجهیزات اینترنت آن نصب و سایر امکانات برای رفاه حال سرمایه گذاران ایجاد شود.

 جمشید سارانی سرپرست بخشداری دشتیاری چابهار پیش از این به عنوان رئیس اداره سیاسی فرمانداری ویژه چابهار، بخشدار پلان و بخشدار فنوج مشغول به خدمت بوده است.

چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله ۶۴۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از ۳ شهر به نام‌های چابهار، پلان و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، ۶ دهستان و ۴۳۸ روستا تشکیل شده است.

انتهای پیام /پ

 

تکمیل طرح‌های نیمه تمام در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار