معاون راهداری اداره کل راهداری خراسان جنوبی گفت:۲۴۵ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز برای طرح زمستانی راهداری در استان پیش بینی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛جلال زاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای  خراسان جنوبی گفت: 245 دستگاه ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز برای طرح زمستانی راهداری در استان  پیش بینی شده است.

وی افزود: 257 نفر از کارکنان راهداری شامل نیروهای کارگری، اپراتورماشین آلات، نیروهای پشتیبانی و ستادی نیز به صورت مستقیم در طرح زمستانی راهداری مشارکت خواهند داشت.

جلال زاده گفت:ماشین آلاتی که برای فعالیت در طرح زمستانی امسال پیش بینی شده شامل 42 دستگاه انواع خودروهای سبک سواری و وانت، 75 دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین شامل انواع کمپرسی، انواع تریلی و کامیونت، 82 دستگاه ماشین آلات سنگین شامل انواع لودر، گریدر، بولدوزر و بیل مکانیکی و 46 دستگاه تجهیزات ویژه راهداری زمستانی شامل دستگاههای شن و نمک پاش و تیغه های برف روب مکانیزه است.

معاون راهداری اداره کل راهداری خراسان جنوبی افزود:در حال حاضر در خراسان جنوبی 20 باب راهدارخانه فعال است و ذخایر شن و نمک در این راهدارخانه ها به مقدار لازم پیش بینی شده و با آغاز طرح زمستانی ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز در این راهدارخانه ها استقرار می یابند.

وی اظهار کرد:برای ماشین آلات و پرداخت هزینه های بیمه از ابتدای سال 78 میلیون تومان هزینه شده است.

جلال زاده بیان کرد: طرح زمستانی راهداری از بیست و ششم آذر به صورت رسمی آغاز می شود اما راهداری از هم اکنون نیز آماده خدمت رسانی در جاده ها است.

انتهای پیام/غ

۲۴۵ دستگاه ماشین آلات برای طرح زمستانی راهداری در استان پیش بینی شده است

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.