المیرا شریفی مقدم با انتشار پستی در حساب کاربری خود هشتگ #کودک_ و _اینترنت را به اشتراک گذاشت و پاسخ سوال وزیر ارتباطات را داد.

پاسخ مجری شبکه خبر به سوال نظرسنجی وزیر ارتباطات +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فراگیر شدن استفاده از تلفن همراه و وسایل الکترونیکی به عنوان درگاه ارتباطی میان کاربران با دنیا سبب شده است تا در کنار بزرگسالان کودکان هم درگیر استفاده از چنین وسایلی شوند. محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشتر با انتشار نظرسنجی از کاربران خواسته بود تا با هشتگ #کودک_ و _اینترنت دیدگاه خود درباره استفاده کودکان از اینترنت را به اشتراک بگذارند.


بیشتر بخوانید: نظرسنجی توئیتری آذری‌جهرمی درخصوص نهادهای موثر در اعتیاد کودکان به لوازم الکترونیکی 


المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با انتشار پستی به سوال مطرح شده توسط وزیر ارتباطات پاسخ داده است. او که خود مادر دو کودک خردسال است در حساب کاربری خود نوشت:

از روزی که ابزار خاصی روی تلفنهای همراه برای استفاده از شبکه های اجتماعی نصب شد ، #کودک_و_اینترنت کاملا درهم امیخته شدند! با روشن بودن مداوم این ابزارها ، تمام محتوای مناسب و نامناسب اینترنت دراختیار کودک و نوجوان قرار گرفته!

پاسخ مجری شبکه خبر به سوال نظرسنجی وزیر ارتباطات +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار