معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: عملکرد هر یک از دستگاهها در بیان خدمات 40 ساله انقلاب باید به شکل هنرمندانه و موثر ارائه شود.

 ارائه خدمات 40 ساله نظام اسلامی باید اثر گذار باشدبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدابراهیم الهی تبار  معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: برای اثرگذاری در ارائه خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی و اقدام های انجام شده زلزله 21 آبان سال گذشته از نظرات اهل فن و رسانه ها استفاده شود.

وی با اشاره به در پیش بودن سالگرد زلزله غرب استان و ایام پیروزی انقلاب بیان کرد: عملکرد هر یک از دستگاهها در بیان خدمات 40 ساله انقلاب باید به شکل هنرمندانه و موثر ارائه شود.

وی با تاکید مجدد بر ارائه آمار عملکردها به شکل قیاس محور در موضوع 40 سالگی انقلاب افزود: باید از تمام ظرفیت های رسانه ای از جمله فضای مجازی و به ویژه رسانه های مکتوب در استان بهره برداری کرد.

الهی تبار همچنین با تائید طرح آماده شده از سوی آموزش و پرورش استان برای ارائه خدمات شاخص هر دستگاه در استان اظهار داشت: در این جشنواره قرار است هر دستگاه 40 اقدام نمادین و 40 نخبه را به جامعه معرفی کند و این همکاری و تهیه محتوای مناسب و اثرگذار از سوی دستگاههای استان را می طلبد.

وی بر جدیت روابط عمومی دستگاهها در ارائه عمکرد خدمات انقلاب و زلزله آبان 96 تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها باید فعال تر در این زمینه ورود کنند و خدمات صورت گرفته را به رسانه های استان ارائه کنند.

در نشست شورای اطلاع رسانی استان طرح ارائه شده از سوی آموزش و پرورش استان با عنوان «چلچله» مطرح و با موافقت اعضا برای ارائه خدمات 40 ساله نظام اسلامی تائید شد.

انتهای پیام/ز

ارائه خدمات 40 ساله نظام اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.