فرماندار چادگان گفت:سیمای فعلی و مبلمان شهری چادگان شایسته یک شهر گردشگری و توریستی نیست وشهرداری ها بررسی دقیق‌تری از میزان بافت فرسوده و هدف شهر خود که بعضاً معین نیز گشته است انجام دهند و کار عملی را آغاز کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی استوار فرماندار چادگان  دیروز در جلسه ستاد بازآفرینی چادگان اظهار داشت: حرکت پرشتاب و گسترده در اجرای طرح بازآفرینی شهری ضروری است و از امروز تکلیف است در برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی دستگاه‌های متولی، تلاش شود.

وی با اشاره به این که پیشبرد اهداف ستاد بازآفرینی شهری نیازمند تفکیک بافت‌های مختلف است، به شهرداری‌ها تأکید کرد: سیمای فعلی و مبلمان شهری چادگان شایسته یک شهر گردشگری و توریستی نیست بررسی دقیق‌تری از میزان بافت فرسوده و هدف شهر خود که بعضاً معین نیز گشته است انجام دهند و کار عملی را آغاز کنند.

وی با تأکید ویژه‌ بر برگزاری جلسات با مالکان و معتمدین در بحث بازآفرینی شهری به‌ضرورت توجه به احیای بافت قدیمی چادگان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: باید بافت‌های فرسوده، قدیمی و حاشیه‌ای شهرهای چادگان و رزوه با برنامه‌ریزی مناسب در جهت بازآفرینی آن‌ها اقدام سریع شود.

استوار بیان داشت: چادگان 101 هکتار بافت فرسوده و 91 هکتار بافت تاریخی دارد.

امیر زاغیان، رئیس اداره ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: شهر چادگان در حوزه بازآفرینی شهری بسیار عقب است.

در ادامه اعضا و مشاور طرح با نقشه و مستندات از برنامه‌ها و کارهایی که تاکنون انجام‌شده است گزارشی را ارائه کردند.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه ستاد بازآفرینی چادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار