امام جمعه شهرستان انار گفت :باید قیمت کالا‌های اساسی کنترل شود واقعاً مردم از بی ثباتی در قیمت‌ها رنج می‌برند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام منتظری خطیب جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز به چالش‌ها و اختلافات بین ایران و آمریکا اشاره کرد و گفت: چالش‌ها و اختلاف‌هایی که در این چهل سال بین ایران و آمریکا وجود دارند نتیجه خیانت‌ها و جنایت‌ها و توطئه‌های مختلف آمریکایی‌ها بر علیه ملت ایران بوده است.

حجت الاسلام منتظری افزود: پایبند نبودن آمریکا به تعهدات بین المللی و حمایت از رژیم‌های دیکتاتور و آدم کشی مثل آل سعود، بدهی‌های کلان اقتصادی، کاهش قدرت نظامی ،شکست‌های پی در پی در جنگ‌های نیابتی نشانه سقوط و افول قدرت آمریکاست.

حجت الاسلام منتظری در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: مردم از تیم اقتصادی دولت مطالبات و خواسته‌های به حقی دارند که دولتمردان باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی گفت:کنترل تورم، جلوگیری از بی ثباتی در بازار سکه و ارز و مهار نقدینگی که در قیمت کالا‌های اساسی بسیار موثرند باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام منتظری افزود:باید قیمت کالا‌های اساسی کنترل شود واقعاً مردم از بی ثباتی در قیمت‌ها رنج می‌برند.

وی  مشکلات جدی جوانان را، مشکل مسکن، کار و اشتغال دانست و گفت: اصلاح این امور  باید در سر لوحه برنامه‌های دولت قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان انار به موضوع وقف اشاره کرد و گفت: وقف عمل صالح و مصداق تعاون و همکاری می‌باشند ،وقف انفاقی بدون منت و صدقه جاریه و برگ سبزی است که برای عالم قبر و آخرت ذخیره می‌گردد.

انتهای پیام/ی

مسکن، کار و اشتغال مشکلات جدی جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار