آذری جهرمی با انتشار مطلبی در اینستاگرام، از اقدامات همراه‌ اول برای ارائه بهتر خدمات به تماشاگران مسابقه فینال آسیا خبر داد.

تمهیدات همراه اول برای برگزاری فینال جام ملت های آسیا +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم فوتبال پرسپولیس ایران در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، روز شنبه 19 آبان ماه به مصاف تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن می‌رود.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پیامک مدیر فنی شرکت همراه‌اول به وی در صفحه شخصی خود، اقداماتی که توسط این شرکت برای مسابقه فردا انجام شده را اعلام کرد. 

در متن استوری منتشر شده در صفحه شخصی آذری جهرمی آمده است:

گزارش پیامکی مدیر فنی همراه‌اول در خصوص تمهیدات ویژه برای فینال فردا

سلام و احترام

برای ارائه سرویس مطلوب به تماشاگران مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و کاشیمای ژاپن در روز شنبه، به غیر از ظرفیت قبلی ایجاد شده برای مسابقه استقلال و پرسپولیس، تعداد پنج سایت اضطراری به علاوه ایجاد ظرفیت مازاد برای LTE در تمامی سایت‌های موجود نصب شده در استادیوم آزادی که در مجموع میزان ظرفیت ایجاد شده دوبرابر بازی استقلال و پرسپولیس می‌باشد.

با توجه به محدودیت ایجاد شده موفق به نصب تجهیزات IBS در بخش VIP شدیم که ظرفیت آن نیز نسبت به بازی پرسپولیس و استقلال ارتقا یافته است ولیکن تجهیزات وای‌فای تا بدین لحظه روشن نشده، در تلاشیم برای آن نیز به صورت موقت تدبیر کنیم.

ارادتمند

تمهیدات همراه اول برای برگزاری فینال جام ملت های آسیا +عکس

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۹ آبان ۱۳۹۷
هزینه اش برا مردم ده برابر وای فایه
Iran (Islamic Republic of)
ghasem
۲۱:۴۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۷
نتیجه بازی برگشت 3بر 0 به نفع کاشیما. این پیشبینی من. بازی رفت رو درست پیشبینی کرده بودم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۹ آبان ۱۳۹۷
امروز مشخص میشه ایران میبره یانه
آخرین اخبار